• Anonym (Lycklig man)

    Ögonkontakt vid orgasm?

    För första gången på mina 45 år har jag träffat en kvinna som söker min ögonkontakt när det går för henne.

    Så häftig och innerlig känsla, så intimt det blir.

    Hur gör ni kvinnor?

  • Svar på tråden Ögonkontakt vid orgasm?
  • Anonym (vill bli ägd)

    Älskar att se varandra i ögonen vid orgasm. Det känns som om maken helt och hållet äger mig när han sprutar(och helst befruktar mig) mig full samtidigt som han ser mig i ögonen med en bestämd blick.

  • Anonym (Mage)
    Anonym (vill bli ägd) skrev 2019-08-03 10:11:40 följande:

    Älskar att se varandra i ögonen vid orgasm. han sprutar mig full samtidigt som han ser mig i ögonen med en bestämd blick.


    Har inte du också en bestämd blick?
  • Run42
    Anonym (vill bli ägd) skrev 2019-08-03 10:11:40 följande:

    Älskar att se varandra i ögonen vid orgasm. Det känns som om maken helt och hållet äger mig när han sprutar(och helst befruktar mig) mig full samtidigt som han ser mig i ögonen med en bestämd blick.


    Låter sjukt sexigt! Kan tänka mig att se ditt uttryck när jag sprutar dig full...
  • Anonym (vill bli ägd)
    Anonym (Mage) skrev 2019-08-03 10:19:13 följande:

    Har inte du också en bestämd blick?


    Nej. Jag vill vara undergiven min make.
  • Anonym (vill bli ägd)
    Run42 skrev 2019-08-03 10:21:24 följande:

    Låter sjukt sexigt! Kan tänka mig att se ditt uttryck när jag sprutar dig full...


    DU sprutar INTE mig full. Bara min make rör mig. Vad får dig att tro att det är lämpligt att tala så som du gör till en främling?
  • Run42

    Inte min mening att göra dig upprörd! Ber om ursäkt för det.

  • Anonym (vill bli ägd)
    Run42 skrev 2019-08-03 10:25:38 följande:

    Inte min mening att göra dig upprörd! Ber om ursäkt för det.


    Tack. Det hör till ovanligheterna på internet och jag uppskattar det verkligen.
  • Anonym (H)

    Har gärna ögonkontakt någon enstaka gång under akten, men absolut inte hela tiden och absolut inte vid orgasm. Då vill jag blunda och njuta.

  • Pussan
    Anonym (Kåta Stina) skrev 2019-08-03 10:01:55 följande:
    Man är som sagt väldigt olika. Jag är masochist så för mig är sex ofta förknippat med smärta och ofta också smärta utan sex då jag inte har likhetstecken mellan BDSM och sex. Är enbart bortom mot min flickvän men switchar gärna mot andra kvinnor och alltid utan undantag top mot män.
    Håller med, skulle inte vilja välja att ständigt vara domina eller ug, båda rollerna har sin njutning och det är guld att kunna variera sig
  • Anonym (Kåta Stina)
    Pussan skrev 2019-08-03 23:11:59 följande:

    Håller med, skulle inte vilja välja att ständigt vara domina eller ug, båda rollerna har sin njutning och det är guld att kunna variera sig


    Absolut och för min del skulle jag absolut inte leka som bottom med en top som inte har erfarenhet av att vara bottom.

    Som i mångt och mycket finns det ingen absolut sanning men jag har extremt svårt för personer som kallar sig naturligt dominanta. Har man inte testat båda rollerna kan man som top aldrig förstå mindset hos en bottom och riskerar bli riktigt farlig att leka med. Tyvärr finns det rätt många osäkra tjejer som faller för så kallade naturligt dominanta (vanligtvis omogna småpojkar som kompenserar sin egen osäkerhet med att kalla rena övergrepp för BDSM) som råkar rejält illa ut.
  • Pussan
    Anonym (Kåta Stina) skrev 2019-08-03 23:41:29 följande:
    Absolut och för min del skulle jag absolut inte leka som bottom med en top som inte har erfarenhet av att vara bottom.

    Som i mångt och mycket finns det ingen absolut sanning men jag har extremt svårt för personer som kallar sig naturligt dominanta. Har man inte testat båda rollerna kan man som top aldrig förstå mindset hos en bottom och riskerar bli riktigt farlig att leka med. Tyvärr finns det rätt många osäkra tjejer som faller för så kallade naturligt dominanta (vanligtvis omogna småpojkar som kompenserar sin egen osäkerhet med att kalla rena övergrepp för BDSM) som råkar rejält illa ut.
    Tyvärr är det nog så, ja. 

    Jag har liksom du aldrig med någon bara varit det ena eller det andra, om han (hon) inte velat variera rollerna så har jag dragit mig ur. Det har hänt flera gånger.
  • Anonym (Kåta Stina)
    Pussan skrev 2019-08-04 23:02:51 följande:

    Tyvärr är det nog så, ja. 

    Jag har liksom du aldrig med någon bara varit det ena eller det andra, om han (hon) inte velat variera rollerna så har jag dragit mig ur. Det har hänt flera gånger.


    Min flickvän är alltid top gentemot mig men hon har sedan tidigare en gedigen erfarenhet av att så att säga krypa på golvet. Själv är jag switch när jag leker med andra kvinnor och alltid top mot män. Självklart finns det ingen given sanning men dom bästa topparna jag lekt med har testat att vara bottom. Utan att ha belägg för det så är min känsla att kvinnor har lättare att bejaka sina olika sidor.
  • Anonym (Kåta Stina)
    Pussan skrev 2019-08-04 23:02:51 följande:

    Tyvärr är det nog så, ja. 

    Jag har liksom du aldrig med någon bara varit det ena eller det andra, om han (hon) inte velat variera rollerna så har jag dragit mig ur. Det har hänt flera gånger.


    För att återgå lite till ämnet så för min del är ögonkontakt viktigt för mig även vid lite udda sexlekar då det är till god hjälp för att läsa av och lekkamratens reaktioner är en del av njutningen.

    Leker ogärna med ögonbindel men jag vet att för många är det ett vanligt tillbehör. Jag för min del skriker ofta rätt ordentlig, titta på mig om lekkamraten blundar och ser ut att glida in i sig själv. Jag vill ha fullständig närvaro när jag leker.

    Min flickvän som är sadist på en helt nivå än vad jag är vill alltid se tårar i blicken för att få sin tillfredställelse av leken.
  • Pussan
    Anonym (Kåta Stina) skrev 2019-08-04 23:23:54 följande:
    Min flickvän är alltid top gentemot mig men hon har sedan tidigare en gedigen erfarenhet av att så att säga krypa på golvet. Själv är jag switch när jag leker med andra kvinnor och alltid top mot män. Självklart finns det ingen given sanning men dom bästa topparna jag lekt med har testat att vara bottom. Utan att ha belägg för det så är min känsla att kvinnor har lättare att bejaka sina olika sidor.
    Det har jag faktiskt ingen uppfattning om, det är nog väldigt individuellt oavsett kön skulle jag tro. Men utan att ha något belägg för det jag heller
  • Pussan
    Anonym (Kåta Stina) skrev 2019-08-04 23:50:59 följande:
    För att återgå lite till ämnet så för min del är ögonkontakt viktigt för mig även vid lite udda sexlekar då det är till god hjälp för att läsa av och lekkamratens reaktioner är en del av njutningen.

    Leker ogärna med ögonbindel men jag vet att för många är det ett vanligt tillbehör. Jag för min del skriker ofta rätt ordentlig, titta på mig om lekkamraten blundar och ser ut att glida in i sig själv. Jag vill ha fullständig närvaro när jag leker.

    Min flickvän som är sadist på en helt nivå än vad jag är vill alltid se tårar i blicken för att få sin tillfredställelse av leken.
    Med någon jag känner väl kan jag mycket väl ha ögonbindel, det kan ibland förhöja spänningen. Men inte men nya bekantskaper. Däremot förstår jag inte varför man inte skulle ha ögonkontakt när man inte har ögonbindel. En stor del av njutningen är ju att se partnern njuta.
Svar på tråden Ögonkontakt vid orgasm?