Anonym (betala) skrev 2019-09-20 09:28:31 följande:
Spelar ingen roll. Det är ju något du fick veta i efterhand, eller stod det tydligt när du beställde? Det kan ju vara en anställd som inte riktigt hade koll. Du borde ha kryssat i någon ruta att du accepterar deras villkor. Där brukar vara tydligt hur det fungerar med tex returkostnader, samt om det är möjligt att avbeställa utan kostnad.
Du har hur som helst gjort en beställning när du klickat så långt att du fått betaluppgifterna. När man gjort en beställning brukar det vara helt självklart att man faktiskt kommer få och behöva betala varan. Det är väldigt svårt att hinna avboka en sådan beställning innan den skickats.
Har du alltså ångrat dig helt och vill inte ha den? Ta detta som läropengar. Betala frakten tillbaka, och beställ inget du inte vill ha.
Ja det står att varan skickas först efter att den är betald.
Man kryssar inte i nånting. Det är ett litet företag och tror inte de har speciellt många ordrar per dag.
Och jag behöver saken egentligen, men kände att jag inte bör lägga pengar på det just nu.