• Anonym (M)

    Vad är det konstigaste ni fått orgasm av?

    Ibland hör man talas om lite ovanligare anledningar till att man fått orgasm. Har det hänt er och vad var det i så fall som ledde till att ni kom?

  • Svar på tråden Vad är det konstigaste ni fått orgasm av?
  • Anonym (Ryttarinnan)

    När jag var 16 år och red i manegen på min häst. Jag red i kort trav(när man sitter ner i sadeln under traven) och plötsligt så blev det så otroligt skönt. Det varade i flera minuter. Tyvärr hände det aldrig igen.

  • Anonym (Mamma)
    Anonym (Ryttarinnan) skrev 2019-10-03 23:59:20 följande:

    När jag var 16 år och red i manegen på min häst. Jag red i kort trav(när man sitter ner i sadeln under traven) och plötsligt så blev det så otroligt skönt. Det varade i flera minuter. Tyvärr hände det aldrig igen.


    Det är nog inte alls ovanligt. Det hände för mig när jag red och flera av mina tjejkompisar har varit med om samma. Jag och min bästa kompis övade upp denna förmåga tills det blev en vana och visste hur vi skulle bära oss åt. Tyckte det var både busigt, kul och skönt att vi kunde komma så där lite som vi själva önskade.
  • Anonym (Erik)

    Kanske inte passar in helt under rubriken men ändå kanske värt att nämna i sammanhanget: 


    När jag var rejält förbannad på min ex-fru hade jag en period när jag onanerade och "kom" på hennes tandborste och lät sperman rinna ned bland stråna på tandborsten. Ställde sen tillbaka tandborsten och lät min ex-fru intet ont anande borsta tänderna med den besudlade tandborsten. 


    Just då vid denna tid kände jag en slags ro och tillfredsställelse av denna nidgärning, men självklart kan jag tycka så här när jag fått perspektiv på tillvaron och blickar tillbaka på vår destruktiva relation att det var helt sjukt att göra som jag gjorde. 

  • Anonym (Abbe)

    När jag var i 10-12 års åldern så hade de äldre männen borrat upp 3 hål till tjejernas omklädningsrum, så där stod man på rad och tittade och drog samtidigt handen fram och tillbaka lite diskret innanför badshortsen. Detta var tidigt 80-tal. Det var första gången jag såg nakna tjejer och kvinnor. Alla hade buske, både ung som gammal, ingen helrakat trams. Jag minns känslan av hur blodet forsade från hjärnan och rakt ner i de nedre regionerna. Bara synen av alla dessa nakna kroppar tvålandes och smörjandes var bättre än någon upplevelse jag någonsin haft i hela mitt liv. Det var magiskt! 

  • Anonym (Bubblan)
    Anonym (Man) skrev 2019-10-02 17:26:04 följande:

    Jag funderar på om tjejer får orgasmer i bubbelpool då jag själv besökte en pool i helgen som hade väldigt hårda strålar i själva sittdelen. Det hade inte varit omöjligt för en brud att få orgasm där om man sitter på rätt sätt så att säga. Händer det i verkligheten?


    Det måste ju vara som att trycka duschstrålen mot klittan i duschen, galet skönt! Skulle gärna göra det i en bubbelpool 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Bubblan) skrev 2019-10-04 18:44:40 följande:

    Det måste ju vara som att trycka duschstrålen mot klittan i duschen, galet skönt! Skulle gärna göra det i en bubbelpool 


    Precis, jag tänker så. Men att man kan sitta relativt oberörd och bara känna hur orgasmen byggs upp. :)
  • Pussan

    Vet inte hur konstigt det är, men ibland när jag är ute på stan, på en bar eller nåt, och känner att jag är på väg att bli uppraggad går jag ut på damernas och drar av trosorna och slänger dem i papperskorgen. Blöter ett par pappersservetter och tvättar av fittan och är jag riktigt desperat kåt kan jag få orgasm där framför spegeln medan jag gnuggar lite

  • Johan Nn

    Av att jogga. Låter bli att komma på typ en vecka. Sedan går det att spruta utan fysisk stimulering. En gång kom jag i löparshortsen när jag hade ögonkontakt med en främmande kvinna

  • Anonym (Vibro)

    Inte konstigt men väldigt skönt. Trär på en kondom på min hårda kuk. Lirkar in en minivibrator som jag placerar under ollonet vid strängen. Sätter på vibratorn och låter den surra tills jag nästan kommer. Stannar ett tag och börjar om. Håller på så tills jag inte kan hålla mig längre utan det går för mig. Behöver inte röra kuken. Vibratorn sköter jobbet.

  • Anonym (Mmmmmm)

    Drömmer minst en gång i veckan att jag blir hårt knullad av sambon...mitt i orgasmen vaknar jag alltid upp med handen mot klittan och avslutar...otroligt skönt och stönar rätt högt har jag märkt.

Svar på tråden Vad är det konstigaste ni fått orgasm av?