• Anonym (Sara)

    Min man vill aldrig ha sex

    Jag är en kvinna på 35 som sen jag började ha sex som 16 år älskat ha sex. Absolut ingen nymfoman ifall jag får ha sex en gång i veckan är jag mer än nöjd. Min första kille och jag höll ihop länge men han ville inte ha sex efter några år så han bad mig att skaffa en älskare. Vilket jag gjorde, jag hade min älskare i två år och var bland de bästa sex jag haft. Vi hade sexweekends. Började typ ligga på torsdagen och pausa bara för mat, toabesök och någon promenad och sömn typ. På lördagen sa vi "kanske vi borde göra något annat också?" jag var så jäkla utsvulten efter att varit utan i typ två månader varje gång från min dåvarande kille. 

    Som singel har jag haft härligt sex men nu i min andra långa relation och addera två små barn är sexlivet obefintligt igen. Det är svårt att få till men min man har noll lust. Jag fantiserar ofta om att vare få bli ordentligt påsatt igen. Men han gör inte det liksom? Så jävla trist. Jag vill inte ha någon på sidan om egentligen. Jag vill bara att min man ska sätta på mig ibland. Vi har inte haft sex på ett halvår och han verkar skita i det? Vi har en bebis på fyra månader så självklart är det ett skäl till det men han har noll lust? Jag känner mig så jävla frustrerad på honom att han inte bryr sig mer. Vad gör jag? Jag är inte otrohetstypen men jag vill inte leva sexlöst. Jag vill inte att han ska ställa upp heller utan vilja med. Att skilja sig nu är inte aktuellt. Jag vill ju leva med mina barn. Måste jag leva sexlöst nu i resten av mina dagar? Varför lyckas jag pricka in så okåta män? Jag vet att jag är bra i sängen och jag är snygg!

  • Svar på tråden Min man vill aldrig ha sex
  • Anonym (trista svenska män)
    Anonym (Sara) skrev 2023-03-02 00:07:56 följande:

    Som singel har jag haft härligt sex men nu i min andra långa relation och addera två små barn är sexlivet obefintligt igen. Det är svårt att få till men min man har noll lust. Jag fantiserar ofta om att vare få bli ordentligt påsatt igen. Men han gör inte det liksom? Så jävla trist.


    Är svenska män mesiga?

    Såhär skrev en kvinna på en dejtsida:

    Metoo har gått för långt. Att ligga i sängen med en man och han ber om lov till allt. Kan han inte bara slita av trosor och bh och ta mig?   Är svenska män mesiga? (familjeliv.se)

  • Nyfiken666

    Min fru är grymt snygg, sexig, you name it. Har kompisar som dreglat efter henne. Visst det låter ju trevligt. Men i själva verket?

    Total och fullständig öken på sexfronten senaste 10 åren Obestämd

  • Anonym (Förstår dig)

    Samma här fast jag är kille.

    Jag älskar sex och vill ha det med min fru som är den jag älskar. Men hon vill knappt. Hon tar aldrig initiativ eller någonting.

    Förstår helt att det är svårt att lämna någon man älskar men som du skriver att man inte vill leva sexlöst.

    Men det blir väl till slut så. Är man i osynk när det gäller någonting och ingen är redo att göra något åt det så har väl glöden svalnat och man ska väl inte förlänga våndan.

  • Anonym (Farsa)

    Även pappor berörs av att det kommer bebisar. Jag har inget minne av att vi hade sex de första månaderna, eller att jag ens funderade på det. Jag var fullt upptagen av att fixa med mat och byta blöjor.

  • rödnilla

    Min nya, sedan ett år, partner tar tabletter som han får på recept av läkare. Han har sexlust men kan inte få erektion. En tablett fungerat 2-3 dagar.
    Har din man provat sådana tabletter?

  • Anonym (L)

    Det är många som lever sexlöst. Man överlever.

  • Anonym (Javisst)
    Anonym (L) skrev 2023-03-02 13:19:00 följande:

    Det är många som lever sexlöst. Man överlever.


    visst gör man det, ett jävla tjat om sex hit och dit. Har inte knullat på 10 år. Jag lever än
  • Ascendere
    Anonym (Javisst) skrev 2023-03-03 13:00:12 följande:
    visst gör man det, ett jävla tjat om sex hit och dit. Har inte knullat på 10 år. Jag lever än
    Ja frågan är ju om man vill leva eller bara överleva
  • Mimosa86

    Men lugn, det har ju bara gått 4 mån sen ni fick barn. det är ju en jätteomställning på alla plan och har konfession barn innan så är det ju ett jäkla puzzlande.

    Har han haft god lust innan så kommer detta återgå med all sannolikhet. Värre är om han innan barnen hade lägre lust och ointresse för sex. Men man kan inte kräva av en ganska nybliven förälder att leverera på det sexuella planet.

    Börja med att få igång vardagsromantiken. Kramas, pussas, håll handen och ge varandra komplimanger och fina ord. Var nära och närvarande så kommer nog dunket komma igång igen :)

  • Mimosa86
    Anonym (trista svenska män) skrev 2023-03-02 07:06:46 följande:
    Tyvärr får inte män vara män (familjeliv.se)

    je inlägg en gång.


    Tyvärr får inte män vara män

    i Sverige längre. Det verkar vara kvinnan som tagit över/kontrollerar. Romantiken är borta. Trist enligt mig  // Rynkar på näsan


    Jo män får vara män. Och denna tråd handlar
     just om det. Han har rätt att tacka nej till sex om han inte har lust, är trött eller allmän upptagen på annat plan. Han måste inte ha sex bara för att han är man och det
     förväntas av honom. 
  • Anonym (trött)

    Kan det inte bara vara så att han är trött? Många blir ju jättetrötta av att ta hand om bebis och hem och han kanske arbetar heltid dessutom? När man aldrig får sova tillräckligt, finns det inte riktigt plats för sexlust. 

  • Ccplus

    Lol, du föll för det gamla tricket att gå och skaffa dig en älskare. 

    Det är klart som korvspad just nu om varför han inte rör dig. 

  • Anonym (abc123)

    Är man inte sugen finns det alltid anledningar till det.


     


    Har man småbarn blir det svårt att hitta ensamtid, kanske dumpa ungarna hos nån mor eller farförälder och ta en weekend någonstans? När visade du för din man att du uppskattar och älskar honom på riktigt? något mer anmärkningsvärt än vanlig vardagsgrej liksom.

  • Eliiza
    Anonym (L) skrev 2023-03-02 13:19:00 följande:
    Det är många som lever sexlöst. Man överlever.
    Hmm... Otillräckligt. Livet skall ju inte överlevas. Livet skall LEVAS!

    Mvh,
    Eliiza
    Die sich in Liebe ergibt
Svar på tråden Min man vill aldrig ha sex