Inlägg från: Anonym (Cc) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cc)

    Har hon tröttnat?

    Ja, hon har tröttnat... Förmodligen flörtar hon redan med någon annan.

    Kvinnor är sådär, och det enda du kan göra är att ignorera henne tillbaks. 

    Hon visar gång på gång på gång, att hon inte vill prata med dig längre.. Och du bara fortsätter i den riktningen. Det är dags att bara dra. Och med bara dra, sluta skriva och se om hon ens kommer skriva nått tillbaks. 

  • Anonym (Cc)

    Du är för ung för att flytta in med någon.. När du ung ska du träffa tio tusen tjejer och välja en, inte hålla på och jaga efter den som ignorerar dig. Just nu beter du dig som att du är kvinnan.

    Fixa ditt liv först, sen kan du leta efter något ställe dit DU kan flytta och då kan du ta och bjuda in en kvinna. 

  • Anonym (Cc)
    Robin95 skrev 2023-04-11 19:32:51 följande:

    För ung jag är 27 😂


    Hjärnan blir fullt utvecklad vid 25.. Och vid 35 så händer det ytterliggare något.. Du är i princip just nu en ungdom.. 

    Jag skulle säga att vid 30-45 så kan du börja planera om du vill bo med någon. 

    Det ytterst sällsynt att förhållanden håller långt upp över 3 år.. 

    Och kvinnor gillar män med hus och status, och drar sig känslomässigt ifrån pojkar som är för relations intresserad. 

    Sluta ta relationer så seriöst, och sen kan du dejta tills du hittar någon om sisådär tio år.. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Cc)
    Robin95 skrev 2023-04-11 20:16:01 följande:

    Nu sökte jag en genuint svar inte konflikter vänligen var schysta mot varandra 


    Ja, jag ber om ursäkt. Det är den där anonimous.. Det går inte en dag utan att han ser mina inlägg och det börjar brinna uppe i topplocket. Det är rätt fånigt egentligen, för oavsett vad jag säger så ska han alltid hålla på och ta åt sig. 
  • Anonym (Cc)
    Robin95 skrev 2023-04-11 20:24:18 följande:

    Bra att du ber om ursäkt jag bryr mig inte vem som sa vad sedan så håller jag med om att genaraliseringar inte är en bra metod. min flickvän är inte den som söker den sortens killar som du beskriver. 

    jag tycker att man måste hålla sams oavsett vem som säger vad på ett sakligt sätt 


    Herregud skärp till dig. Kvinnor är inga änglar om du trodde det, och din "flickvän" sitter förmodligen redan och swipear ute på tinder. 
  • Anonym (Cc)

    Asså jag hänger inte med.. Var det likheter mellan kvinnor och män som vi diskuterade, eller var det  att allting som sker med dig just nu, finns det faktiskt till och med film om? 



  • Anonym (Cc)

    Gillar hur du även fick till magkänslan och att det känns som att hon "jabbar". 

Svar på tråden Har hon tröttnat?