• Anonym (I)

    Intentioner

    Om en player vet att en tjej endast vill seriöst, varför fortsätter han ens med henne? Om han vet att han inte har samma intentioner som hon.

  • Svar på tråden Intentioner
  • Anonym (I)

    Men hur orkar en man hålla på så på distans? 

  • Anonym (I)
    Fjäril kär skrev 2024-03-20 10:40:57 följande:
    Sex kan en sån man få lätt på annat håll. Han kan mycket väl ha regelbundet sex med nån kk i sin närhet och ha distansförhållande med den andra.  
    Jo men om han är player men inte fått sex av mig, vad är hans poäng då?
  • Anonym (I)
    Anonym (För att hon anstränger sig?) skrev 2024-03-20 16:25:31 följande:
    Att få sex. 
    Han behöver inte mig på distans för att få sex.
  • Anonym (I)
    Fjäril kär skrev 2024-03-20 16:56:01 följande:
    Att fortsätta jaga dig tills du ger efter. Att ge efter kan dessutom betyda olika saker. Allt beror på hans egen plan och syfte. Det kan ibland handla om att charma sig till nakenbilder, sexchattar, telefonsex, camsex eller få dig att göra olika tjänster.  Träffas ni så kan det vara så att han får dig att hångla med honom, suga av honom eller i slutändan få sex.  Allt handlar om hur långt hans envishet går och hur mycket charm du faller för.  
    Frågan är bara om du vet att han är en player så varför är inte det en röd flagga för dig? Han kommer inte att ändra sig och han kommer inte att bli kär i dig. Players har inte fasta förhållanden. 
    Han har sagt att han har känslor för mig men vet inte om jag ska lita på det.
  • Anonym (I)
    Anonym (E) skrev 2024-03-20 17:49:40 följande:
    Nej det är klart du inte ska. Om du VET att han är en player och att det är så han behandlar dig så måste du fatta att han säger allt för att få dig dit han vill.

    Så frågan är mest, hur vet du att han är en player? Hur vet du att han inte har samma intentioner?
    Om han har tendensen att försvinna. Är han en player då?
  • Anonym (I)
    Fjäril kär skrev 2024-03-20 23:18:27 följande:
    Inte nödvändigtvis men troligt.  Han kan ju för all del dejta andra . Har ni avstånd mellan er och ni inte uttalat är ihop så kan han ju träffa andra så mycket han vill. 
    Han har sagt att vi är ett par.
  • Anonym (I)
    Fjäril kär skrev 2024-03-21 08:20:38 följande:
    Fast det kan ni väl inte vara om ni inte har sex och knappt ens träffas? Låter mer som en fantasi ni har över nätet 
     
    Så man måste ha sex först enligt dig för att bli ett par?
  • Anonym (I)

    E: Han kan fortfarande vara en player även om han säger att vi är ett par.

  • Anonym (I)
    Fjäril kär skrev 2024-03-21 11:08:15 följande:
    Att ha sex är en del av att ha en relation såvida man inte är asexuell . 
    Ja det är det men man måste inte ha sex innan ett förhållande eller direkt i början. 
Svar på tråden Intentioner