• Emeliie89

    gravida i linköping?! :)

    Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!

  • Svar på tråden gravida i linköping?! :)
  • sannax02
    Zelinra skrev 2010-12-06 21:27:09 följande:
    Jag kan komma i alla fall.
    Ok, då blir det Claras kl 11, jag är där, får se hur många som dyker upp. :)
  • idupur

    Loggade precis in, glömde totalt bort det igår. Såg att det är nu vi ska träffas! Jag kommer inte att hinna, ledsen, men jag har messat Zelinra. Vi ska på Domprostgården imorgon eftermiddag om någon vill följa med då istället! Hoppas ni har mysigt!

  • brandynova

    Hej på er!

    Här har det inte hänt något på ett tag. Typiskt för nu känner jag att jag är med i matchen och gärna hittar på något... Nån mer som känner så? :)

  • Emily02
    brandynova skrev 2011-01-13 08:44:03 följande:
    Hej på er!

    Här har det inte hänt något på ett tag. Typiskt för nu känner jag att jag är med i matchen och gärna hittar på något... Nån mer som känner så? :)
    Hej!
    Känner detsamma. Det har varit mycket här med studier och jul och nu är vi i flyttartagen men det finns behov av annat också..
  • sannax02

    Hej!

    Här har vi varit däckade av en rejäl förkylning i två veckor, men hoppas på att krafterna börjar komma tillbaka snart. Hittar gärna på något nästa vecka! :)

  • Linalm

    Hej!

    Jag vet inte om det är några som är aktiva på denna länk fortfarande? Jag har en lietn dotter på fem månader och vi börjar bli lite trötta på att bara umgås med varandra hela dagarna;). Skulle tycka det vore roligt att träffa någon som har barn att ta promenader och kankse en fika med. Ni verkar ju fika ibland och vi följer gärna med någon gång.

    Hoppas att någon läser detta.// Linnéa och lilla Edith

  • lolca

    Kul att det är någon som skriver på tråden! :) 
    Fika är alltid trevligt. Kanske något vi borde dra ihop igen tjejer? Vad säger ni?

     

  • Emily02
    Honey1982 skrev 2011-03-06 09:27:56 följande:

    Jag är också på. Nån som kan onsdagen den 16:e kl 10.30?


    Är också sugen på en fika här framöver men den 16:e kl 10 har vi bvc tid.. kanske lite senare eller en annan dag?
  • Honey1982
    Emily02 skrev 2011-03-09 10:46:54 följande:
    Är också sugen på en fika här framöver men den 16:e kl 10 har vi bvc tid.. kanske lite senare eller en annan dag?
    Jag måste hämta sonen på dagis vid 14.00. 11.00 är det senaste jag kan den 16:e eftersom det tar en liten stund att köra och så. Några andra förslag annars?
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • lolca

    Hur har ni det nästa vecka?
    Jag vet bara att jag inte kan på onsdag.  

Svar på tråden gravida i linköping?! :)