• Förtjust

    Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4

    Samlingsplats för blivande föräldrar i Umeåtrakten med BF ca dec 2009 - feb 2010.

    Tråd 1 hittar ni här !
    Tråd 2 hittar ni här !
    Tråd 3 hittar ni här!

    BF-/Födelsedagslista hittar ni här!


  • Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4
  • strålöga
    Knottet1 skrev 2011-09-21 18:12:26 följande:
    Familjen är nu utökad med ännu en goding. Den 31 augusti kom en liten syster till välden. Är det någon fler från tråden som är barnledig igen eller blir det, så skulle det vara roligt att ses framöver.
    Grattis till flickebarnet!
  • Förtjust

    Vi har fått en lillasyster för två veckor sedan som fick namnet Kerstin.


    ♥ Henry 25/2 -10 ♥ Kerstin 4/10 -11
  • Thelma82

    Tittar in och säger Grattis Knottet1 och Förtust !!

    Inte mycket liv här i tråden. Hoppas att alla har det bra!


    ♥ Klara 091129 ♥
  • anirahtak

    Vet inte om någon är aktiv här länge men ville bara berätta att det väntas syskon här i september om allt går bra.. Bara i v. 5+3 än och känner absolut INGA symtom, men det är ju skönt för då kan man leva som vanligt..:)

    Hoppas det är bra med er andra! :)

  • AnnaMa
    anirahtak skrev 2012-01-06 17:30:54 följande:
    Vet inte om någon är aktiv här länge men ville bara berätta att det väntas syskon här i september om allt går bra.. Bara i v. 5+3 än och känner absolut INGA symtom, men det är ju skönt för då kan man leva som vanligt..:)

    Hoppas det är bra med er andra! :)
    Grattis!! Inga syskon väntas här inte, däremot bröllop till sommaren!
  • AnnaH

    Grattis katharina till graviditeten och Annala till kommande bröllopet. Härliga tider!  

    Det blir inte ofta jag kikar in på FL, men ibland händer det. 


    ♥ Evina 080509 ♥ William 100110 ♥ → annaharr.se
  • anirahtak
    AnnaMa skrev 2012-01-08 10:26:18 följande:
    Grattis!! Inga syskon väntas här inte, däremot bröllop till sommaren!
    Så roligt!! :) Vi skulle också gifta oss till sommaren, men insåg att vi kanske skulle försöka med ett syskon först för jag vill varken vara gravid eller amma när jag gifter mig och vi ville gärna ha 2-3 år mellan barnen, så det blir nog till nästa vinter eller sommaren därpå.. Stort grattis till er iaf! :) När blir det?
  • Förtjust

    Vad härligt att det så många småbarnsföräldrar som gör slag i saken och gifter sig. Sen när man gör det är ju mindre viktigt! Jag ångrar inte att vi gifte oss för en sekund. Det blev inte ens särskilt dyrt och det var många gäster som sa mycket positivt efteråt trots att vi hade en låg bröllopsbudget så det är inte hur mycket pengar man lägger ner som räknas. 


    ♥ Henry 25/2 -10 ♥ Kerstin 4/10 -11
  • linaenn

    stort grattis katharina till graviditeten! och grattis anna till det stundande bröllopet!

    vi gifte oss i oktober, precis som er förtjust så hade vi ganska begränsad budget, men det blev hur bra som helst. vigsel + middag, och senare bröllopsfest. jättelyckat!


    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • JohannaSL

    Vad roligt att några skriver här fortfarande! Har inte varit in på år och dar men fick ett infall idag för att se om tråden lever. 
    Stor grattis till er som fått eller väntar småsyskon! Och även till er som gift er! Här har vi inga nya småttingar på gång men funderar på att iallafall starta verkstaden ;)

    Ha det fint allihopa! 

Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4