• Loris

    Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)

    Hej hej =)

    Det vore roligt att komma i kontakt med några fler som väntar barn i augusti 2010 =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-20 12:34
    Nu är vi ett par blivande höstmammor som har hittat till tråden! Rubriken säger augusti men alla är välkomna!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-23 14:50
    BF-lista:
    tuds, 1:a barnet, BF: 20 augusti
    Li81, 2:a barnet BF 23 augusti.
    Klaveret, 2:a barnet BF 26 augusti
    Loris, 2:a barnet BF 29 augusti
    Moyo, 2:a barnet, BF: månadsskiftet augusti/september
    Lisabettan, 3:e barnet, BF: början av september
    LindaMattias, 1:a och 2:a barnet BF:6 september
    shioo, 2:a barnet, BF 20 september
    Pencil, 1:a barnet, BF: månadsskiftet september/oktober
    Monchhichi, 2:a barnet, BF 6 oktober
    Lysa, 3:e barnet, BF: 21 oktober
    Nygga 2:a barnet BF 24:e september

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-25 13:19
    Starla, 1:a barnet, BF 30 juli
    LauraMaria, 1:a barnet, BF: 12 augusti

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 20:31
    BF lista i egen tråd!

    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52460191.html

    Glöm inte att lägga till ditt namn och BF om du inte står med :D

  • Svar på tråden Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
  • pencil

    Tyvärr kan jag inte hänga med och luncha imorgon Rynkar på näsan
    Hoppas jag har möjlighet nästa gång istället.
    Ha det så trevligt!

  • Moyo

    Hej tråden!


    Hoppas ni fick trevligt ni som sågs häromdagen, själv satt jag på UmU och försvarade mitt exjobb. Äntligen färdig med studierna - ja nästan i alla fall. Ska få eventuella kommentarer på mitt senast insända i helgen och sedan ska slutversionen in på måndag. Gaaaah!


    Nästa vecka börjar maken jobba igen och jag blir mammaledig igen - ska bli härligt!

  • Jakita

    Hej !

    Hittade just den här tråden, jag har en dotter född aug -10 och vi skulle gärna träffa andra ibland   
      

  • Jakita
    oxytocin skrev 2011-07-20 23:00:35 följande:
    Hej Jakita.

    Hej ! Är ni några som brukar träffas regelbundet  från denna grupp ? Jag skulle gärna haka på då ! Jag känner att vi skulle behöva utvidga våran umgängseskrets lite när flera vänner flyttar från stan nu.
  • Moyo

    Oj, Sofia! Jag håller med, men här har vi beslutat att jag ska vara hemma fram till årsskiftet. det känns skönt att få skjuta på "verkligheten" ett tag till.

    Välkommen i tråden, Jakita!
    Vi sågs rätt regelbundet medan barnen var små, men nu under sommaren har det varit lugnt med träffar. Jag anar att flera kommer att börja jobba snart, men kanske är vi några som fortfarande går hemma som drar ihop något framöver. :) 

  • HannaMaria84

    Jag börjar jobba 1a sep men jobbar skift så man kanske kommer på nån lunch endå när man är ledig.

  • mysb0ll

    Hejhej, jag ser att den här tråden inte är så jätte aktiv längre och att många börjar jobba nu. Lite synd att jag hittade tråden först nu, men jag har iaf en dotter som föddes den 15 Augusti 2010 och om nån vill nån gång så hittar jag gärna på något. Jag är inte världens socialaste person ska jag erkänna, men det blir lätt så när man har varit lite isolerad ett tag (jag har inte alltid varit blyg). Men jag tror att det beror på att jag behöver komma ut och träffa folk igen. Så hör gärna av er :)

Svar på tråden Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)