• Lololo

    Gravida i Västerås trakten

    flyttar hit till andra trimestern nu hoppas ni hänger med....


  • Svar på tråden Gravida i Västerås trakten
  • MadeByUs
    Tanja Thim skrev 2011-09-10 19:43:22 följande:
    Hej :) Har alla lämnat den här tråden nu..

    Våran tjej fyllde ett förra torsdagen :) Känns som tiden flygit iväg:) Vi väntar syskon med :)
     Tvillingar till och med :P

    Nån här som börjat fundera på syskon? :)
    Stort grattis till både 1-åringen och tvillingarna

    Tiden har verkligen sprungit ifrån en...
    Edda blir 1år om ca 2,5 vecka.
    Jag jobbar igen sedan den 1 september och nu är gubben hemma och är föräldraledig, riktigt lyxigt!!
    Det är jätte mysigt att vara hemma med barnen men skönt att få komma iväg och göra lite annat och komma hem till nylagad mat och glada barn, älskar det Vi har inte planerat in fler barn då Edda är vår andra dotter. Tror det räcker med två men man vet ju aldrig

    Mjuik: Hur är det med er lilla tjej?
    - NOVA (080714) & EDDA (101012) -
  • Familjen Rockström

    Är det något liv i tråden? någon kvar?  Jobbar alla eller är det någon som fortfarande är mammaledig? Jag kommer vara hemma med Vera tills aug 2012 kul att ses med barnen någon dag.

     

  • Familjen Rockström
    mjuik skrev 2011-11-16 15:34:49 följande:
    Jag är också hemma så jag ses gärna någon dag.
    Å så roligt! Brukar du vara på någon öppna förskola? hur är det med din lilla Vera? Har tänkt på dig ibland! hoppas allt är bra och att livet rullar på
  • Tanja Thim

    Nu har tvillingarna kommit:) blev igångsatt 10 nov pga havandeskapsförgiftning.. Ella är stolt storasyster och visar upp dom för alla som kommer över:) tar dom i handen och går in till tvillingarna och säger bää;) Vi ses gärna med när det lugnat sig lite här hemma:)

  • Familjen Rockström
    Tanja Thim skrev 2011-11-27 20:23:05 följande:
    Nu har tvillingarna kommit:) blev igångsatt 10 nov pga havandeskapsförgiftning.. Ella är stolt storasyster och visar upp dom för alla som kommer över:) tar dom i handen och går in till tvillingarna och säger bää;) Vi ses gärna med när det lugnat sig lite här hemma:)
    åå så roligt att dom kommit! hoppas förlossningen gått bra :) Absolut! säg till när du/ni är redo. kommer Ella att vara hemma med er eller har hon börjat dagis?
  • Umm Elias

    Jag jobbar o har aldig tid för roliga saker som fika eller öppna förskolan längre, saknar livet som mammaledig något så fruktansvärt!!

    Familjen Rockström, jag bor på Skälby ute vid EM möbler...  

  • Svampp

    Tanja Thim: Grattis till hela familjen! Roligt att Ella är stolt och nöjd!

    Jag jobbar också och hinner sällan med att träffa folk (även om jag ska erkänna att jag nog ändå trivs bättre med att jobba än att vara hemma på heltid ;D). Funderar på nåt luciafirande eftersom jag missar dagis lussetåg, och dessutom får visst inte minstingarna var med där, konstigt tycker jag. Nån som vet när Skallbergets öppna förskola har sitt firande i år? Var där förra året och tyckte det var jättemysigt! Håller tummarna för att det är på torsdagen eller fredagen luciaveckan för då är jag ledig!

  • Tanja Thim

    Tack alla:) Fullt ös här hemma:) Men nu börjar man vänja sig vid att vara 3 barnsmamma:) Ella ska gå 15 timmar på dagis, känner att hon måste få leka av sig lite, börjar bli smått uttråkad här hemma. Och så får jag vila litmed då ttvillingarna inte sover så mkt på nätterna. Lova har haft kolik men det börjar lugna sig lite nu iaf:). Jag är uppvuxen i köping så jag känner inga från Västerås typ;) Hojta till om nån vill ses:) skulle vara roligt att lära känna fler med barn eftersom dom flesta jag känner inte hunnit skaffa det än:) Antingen kan man ju ses på öf eller hemma hos nån:)

Svar på tråden Gravida i Västerås trakten