• limhamnstjej

    Bf i jan/feb 2011 från Malmö

    Tänkte se om det finns fler i närområdet som vill följas åt under resans gång medans fröna växer till små liv!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-16 21:10
    Rontgensyrran, BF 7 januari, första barnet, 1 MA, Kulladal (Malmö)
    Soffeloffe: BF 12 jan, första barnet, Malmö
    Qaroliine: BF 14 januari, första barnet, Genarp
    jagofisen: BF 24 januari, första barnet, Kulladal (Malmö)
    MrsGlad: BF 2 feb, pojke -08, Husie (Malmö)
    Carrobarro84: BF 3 feb, första barnet, Oxie, Malmö
    Rosbruden, BF 6 Feb, första barnet, Malmö
    Limhamnstjej: BF 8 feb, pojke -08, Limhamn (Malmö)
    Nanna08: BF 8 feb, första barnet, Limhamn (Malmö)
    Jessica1: Enäggstvillingar, BF 8 feb, pojke -08, 4 missfall, efter 8 försök på konstgjord väg, Staffanstorp
    SBM: BF 11 feb, flicka -08, Hindby (Malmö)
    Jane80: BF 26 feb, första barnet, Sorgenfri (Malmö)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-07 18:40
    Rontgensyrran: BF 7 januari, första barnet (flicka), 1 MA, Kulladal (Malmö)
    Soffeloffe: BF 12 jan, första barnet(pojke), Malmö
    Sigge11: BF 12 jan, första barnet (flicka), Rörsjöstaden (Malmö)
    Qaroliine: BF 17 januari, första barnet (flicka), Genarp
    jagofisen: BF 24 januari, första barnet (pojke), Kulladal (Malmö)
    MrsGlad: BF 31 januari, pojke -08, (pojke), Husie (Malmö)
    Carrobarro84: BF 6 feb, första barnet (pojke), Oxie (Malmö)
    Rosbruden: BF 6 feb, första barnet (flicka), Malmö
    Limhamnstjej: BF 6 feb, pojke -08, (flicka), Limhamn (Malmö)
    Jessica1: BF 8 (el. 12) feb, pojke -08, enäggstvillingar (pojkar), Staffanstorp
    Annajv: Bf 9 feb, 3:e barnet. Pojke -06, flicka -08, (pojke), Kulladal (Malmö)
    Nanna08: BF 11 feb, första barnet, (pojke), Limhamn (Malmö)
    SBM: BF 11 feb, flicka -08, (flicka), Hindby (Malmö)
    Loppan80: BF 20 feb, flicka -08, (flicka), Dammfri (Malmö)
    Pepisson: BF 26 feb, Malmö
    CindyL: BF 27 feb, andra barnet, Sege (Malmö)
    Jane80: BF 2 mars, första barnet, (pojke), Sorgenfri (Malmö)

  • Svar på tråden Bf i jan/feb 2011 från Malmö
  • CindyL

    Du kan lägga till mig! Även om jag inte har haft tid att träffas på sistonde, har redan börjat jobba några timmar här och där. Men sök på Cindy ljungdahl tror inte där e någon annan som heter så!

  • Anna jv

    Jagofisen: det närmar sig ju ! Spännande! Hoppas att ni får det underbart i Spanien !

  • Jessica1

    rosbruden Inboxar dig mitt namn så kan du lägga till mig också i fb. Fördelen med fb är att man slipper att folk som inte vill en väl går in och läser vad man har skrivit. Så därför hade det varit trevligt om gruppen kunde flytta över dit...


    ~~~~~~~ Gustav 080509 ~~~~~~
  • jemaka

    Helt ok att flytta till fb för min del! Men vi måste se till att de som vill kommer med, så en övergångsperiod el ngt vore ju bra. En del är inte inne här så ofta. När jag sätter mig vid datorn letar jag upp er andra så kanske du jagofisen kan bjuda in mig till gruppen?

  • Rosbruden

    Jessica, jag har lagt till dig i min FB, hoppas jag tog rätt person
    Tror det är jagofisen som lägger till dig i gruppen, eller kan vem som helst lägga upp?

  • fröken lyckligtlottad
    Rosbruden skrev 2011-04-15 11:21:17 följande:
    Jessica, jag har lagt till dig i min FB, hoppas jag tog rätt person
    Tror det är jagofisen som lägger till dig i gruppen, eller kan vem som helst lägga upp?
    hmm... vet inte om vem som helst kan lägga upp folk i gruppen. Kan ju hoppas på det annars har jag ett jäkla ansvar... hi hi ;). Tjata på mig om jag missar någon, inte meningen såfall =(. Jessica ska jag lägga in dig så tror jag att jag måste bli "vän" med dig på fb först...
  • carrobarro84
    fröken lyckligtlottad skrev 2011-04-15 23:51:55 följande:
    hmm... vet inte om vem som helst kan lägga upp folk i gruppen. Kan ju hoppas på det annars har jag ett jäkla ansvar... hi hi ;). Tjata på mig om jag missar någon, inte meningen såfall =(. Jessica ska jag lägga in dig så tror jag att jag måste bli "vän" med dig på fb först...
    det verkar som att det bara är du som kan lägga till medlemmar.
  • Loppan80

    Jagofisen: lägger du till mig också på FB? Anneli Ljungqvist fd Wigernäs


    Storasyster 4/1-08, Lillasyster 23/2-11 <3
  • limhamnstjej

    Cecilia Persson på Facebook Tror det är så att du fisenochjag måste göra andra till administratörer för gruppen så kan de också lägga till personer

  • fröken lyckligtlottad
    limhamnstjej skrev 2011-04-16 13:53:04 följande:
    Cecilia Persson på Facebook Tror det är så att du fisenochjag måste göra andra till administratörer för gruppen så kan de också lägga till personer
    var inne på FB nu och försökte luska ut hur man lägger till nån av er andra som administratörer. Lyckades inte =(. Nån som vet hur man gör??
  • Pepisson

    Du går in på redigera grupp i höger hörnet, sen kommer du till en ny sida, gå in på ´medlemmar' på högersidan, sen är det bara att redigera på!

  • litlamin

    Hej!

    Sökte på föräldrar i Genarp och hittade den här tråden. Gissa om jag blev förvånad när jag läste historian om Qaroliine och hennes dotter Tilde. Jag har själv en Thilde som är född i december 2010. Vi fick också ligga på avd. 44 och hon var också liten (2310gr) när hon föddes. 

    Det hade varit så himla roligt att komma i kontakt med Qaroliine och hennes Tilde, för om jag förstått rätt bor de också i Genarp?

    Tyvärr kan jag inte kontakta Qaroliine här på FL. Såg att ni har en grupp på Facebook också. Är det någon här som vill förmedla kontakten från mig? Jag skickar PM med mina uppgifter isf.

    Tack för hjälpen och hoppas det går bra med era bebisar!

    Mvh
    Emmily i Genarp         

          

  • rontgensyrran
    litlamin skrev 2011-12-19 23:15:29 följande:
    Hej!

    Sökte på föräldrar i Genarp och hittade den här tråden. Gissa om jag blev förvånad när jag läste historian om Qaroliine och hennes dotter Tilde. Jag har själv en Thilde som är född i december 2010. Vi fick också ligga på avd. 44 och hon var också liten (2310gr) när hon föddes. 

    Det hade varit så himla roligt att komma i kontakt med Qaroliine och hennes Tilde, för om jag förstått rätt bor de också i Genarp?

    Tyvärr kan jag inte kontakta Qaroliine här på FL. Såg att ni har en grupp på Facebook också. Är det någon här som vill förmedla kontakten från mig? Jag skickar PM med mina uppgifter isf.

    Tack för hjälpen och hoppas det går bra med era bebisar!

    Mvh
    Emmily i Genarp         

          
    Hej hej,

    Tyvärr följde Qaroline inte med över till facebook. Sen Tilde föddes har vi tyvärr inte hört mer av henne här i tråden.Hon var ju inte heller med vid någon av våra träffar som gravida då hon var inlagd. Alla bebisar mår bra annars och vi håller ihop vi mammor och träffas minst en gång i veckan med våra små och leker :)
Svar på tråden Bf i jan/feb 2011 från Malmö