• annaD88

    fick ett tungt besked=(

    I da va vi på rul å va så himmla glada för att få den lille


    men i stället slutade de me att vi fick veta att bäbis hade ett stort ryggbråck och i och me de hade den också någon skallskada


    ska nu avsluta graviddeten nån da nästa vecka vet inte hur ja ska orka kan inte sluta å gråta


    hur kan man gå vidare efter en sån här händelse någon som har vart i samma sivation


     

  • Svar på tråden fick ett tungt besked=(
  • ebolms

    Emuz: Jaa, jag tänkte göra som du, komma tillbaka ganska fort.. SÅ jag jobbade första dagen igår efter att vi förlorat Wille, jobbigt som tusan! har världens bästa kollegor och arbetsgivare som också förstår, satt och pratade med några kollegor och grät igår morse innan jag gick ut till alla andra kollegor. Samma imorse, åkte till jobbet men klarade inte av att vara kvar.. jag var nog inte redo ändå. Ska säga att jag vill blir sjukskriven ett tag till.

    Jag vet ju aldrig när jag är redo att skaffa ett syskon till William, men jag vet att vi vill ha, och vi ska ha! Det sa vi redan när han låg på mitt bröst efter förlossningen. Vi har sagt att vi bara kör på, det blir när det blir.. det är nog så jag blir redo tror jag. Och det är så skönt att veta att man får så mkt mer hjälp och koll vid nästa graviditet, synd bara att man måste förlora en frisk liten bebis först! :'(
    Grattis till den nya lilla bebisen i magen! Hoppas allt går bra med er! {#emotions_dlg.flower}

  • Emuz

    Och nu har vår lilleman också kommit! Vi är så himla lyckliga över vår lille prins. 2 veckor tidig var han o snabbt o nog ganska enkelt gick förlossningen. 21 okt blev vi alltså äntligen föräldrar efter så lång väntan o längtan. Nu ligger han o myser på mitt bröst o jag bara njuter! Tänk att jag har burit denna perfekta varelse inom mig

  • Martiz

    Stort grattis Emuz - å skönt att höra att allt gått bra! Vi har ju följts sedan vi var mitt uppe i allt hemskt, härligt att vi båda nu får uppleva denna lycka :) Njut nu! 

  • Miss Idan

    Grattis till pojken Emauz :) och grattis alla ni andra med små skatter i magarna !! Har precis gått in i v 32 nu men är så nojig och rädd fortfarande så jag vill bara att liten ska komma ut , men får vänta några veckor till!

  • annaD88

     I tors kom min lilla prinssesa på bf +9 allt gick jätte fort fick ringa ambulans va inne på bb kl 0915 och hon var ute med akut kejsarsnitt kl 9.40 min moderkaka hade börjat lossna och läkarna sa sen att hon var född under en tur stjärna. Men nu är vi hemma igen å mår bra =)

  • Emuz

    Vad fint att det gick bra annad88, men oj så dramatiskt det lät. Gick vattnet eller började du blöda eller vad var det som gjorde att du fick ringa ambulans? Hoppas hela familjen mår bra! Tänk, nu är er dotter 1 vecka Här hemma rullar det på. Vissa dagar o nätter går hur bra som helst o det känns verkligen som att jag o bebis har jordens samspel. Andra dagar o nätter är lite mer oroliga. Kan inte förstå att han redan har funnits i våra liv mer än 1 månad. Samtidigt som man vill att tiden ska gå o att han ska bli äldre o bli mer stabil, börja skratta o jollra mm vill jag bara frysa tiden som den är nu. Lycka till alla!

Svar på tråden fick ett tungt besked=(