• Limalie

    Gravida efter IVF November 2013

    Här kan vi som gjort IVF i november och fått Plus samlas och prata om allt mellan himmel och jord Glad

    Välkomna! Solig

  • Svar på tråden Gravida efter IVF November 2013
  • Linnna
    Choppen skrev 2014-01-18 08:51:17 följande:
    Nu gjorde jag slag i saken, gruppen heter IVFNOV2013 (fantasifullt namn jag vet) och var och en får ansöka om medlemskap som jag godkänner, jag kommer bara att godkänna de som har varit här med oss. Jag har även de "hårdaste" inställningar, så ingen kan skapa en tråd där inne som sedan kan delas på det öppna forumet. Jag tänkte öppna en ny tråd där inne så vi har en BF lista (och lite andra datum) så vi har lite koll på datumen 😃

    Toppenbra Choppen! Jag försöker leta upp gruppen direkt.
  • Zaida87
    mikispikis90 skrev 2014-01-18 09:37:08 följande:
    Hur ansöker man?? :)

    Klicka på medlemsgrupper (som du hittar i spalten längst till vänster:) hade också lite svårt att hitta först.... Bra intiativ med sluten grupp!
  • Limalie

    sesanka: Åh vad roligt att se dig här igen. Vi har saknat dig! Hjärta

  • Choppen

    Nu är minispikis, linan och zaida godkända!

    Kul och se att du är med oss sesanka! Ser fram emot ansökan!

  • sofles

    Hej på er! Har inte skrivit på ett tag men hänger med.

    Är det någon mer som är beräknad mot slutet av augusti? Känns som om ni alla ligger långt före mig. (Kan bero på att jag fortfarande inte riktigt fattar att det har funkat!) Är i v 10 nu och har inga symtom alls.

  • simmie

    Hej hej

    Har också ansökt om medlemsskap.

    Läskigt att läsa om era upplevelser på senaste tiden med sjukhus och blod! Hoppas vi alla kan gå in i en lugnare period i trimester 2.

    Har haft en gryyyym huvudvärk i två dagar. Öste i mig vatten och några alvedon. BM sa att Alvedon var ok, men jag skulle gärna hålla mig borta delvis med anledning av senaste rönen.

    Vi skrivs mer i slutna gruppen!

  • Cerisepink

    Hej allihopa, det var ett tag sen jag skrev här men det har varit så mycket på jobbet de senaste veckor. Jag är väldigt trött på kvällarna och då slår illamåendet till som värst :(

    I torsdags var jag på den andra delen av inskrivningssamtal och alla prover var bra förutum hb som var för låg. Jag fick börja med järntablett på en gång.

    Gina: hoppas att du återhämtar dig snabbt. Stor kram!

    Det låter bra med den slutna gruppen. Ska söka medlemskap sen.

  • Pysslan82

    Har också ansökt nu -bra med stängd grupp!

    Trist Gina43 - hoppas du snart blir bra!! Jag har också fortfarande ont framförallt på höger sida och de såg att äggstockarna var förstorade på första UL men att det inte var farligt.. Fick du kraftigare ont än du haft innan eller har det legat på samma smärtnivå hela tiden?

  • Gina43
    Pysslan82 skrev 2014-01-19 20:41:26 följande:
    Har också ansökt nu -bra med stängd grupp!

    Trist Gina43 - hoppas du snart blir bra!! Jag har också fortfarande ont framförallt på höger sida och de såg att äggstockarna var förstorade på första UL men att det inte var farligt.. Fick du kraftigare ont än du haft innan eller har det legat på samma smärtnivå hela tiden?
    Tack alla som skrivit vänliga ord.

    Jag är nu hemma igen och har fått sova min första ostörda natt sedan jag fick ont i torsdags. Att få sova behövdes.

    Pysslan82, jag kände inte av mina förstorade äggstockar innan alls, dvs det fanns ingen förvarning. När det började göra ont hade jag inte en tanke på att det var därifrån smärtan kom. Jag trodde att det var akuta magproblem (dvs. tarmen, det kan ju göra rejält ont det också).

    Jag fortsätter att skriva i det slutna forumet.
  • Onionen

    hej alla!


    jag har följt er men inte vart aktiv med skrivandet på ett tag. tänker på er som har det jobbigt och hoppas för er skull att det blir bättre snart!


    jag mår bra annars! längtar till april när jag får se smurfen igen! vi har valt att inte göra KUB eller göra ett extra UL privat. känner ingen oro och det är skönt!


    V11+6 idag... känns så skönt att det går frammåt! magen börjar göra sig påminnd och jag har fått köpa större byxor på jobbet... och hängslen för att inte tappa dom, haha!

    nu har jag ansökt om medlemsskap för våran slutna grupp.

    ha en go dag alla!

  • Limalie
    sofles skrev 2014-01-29 22:33:52 följande:
    Hoppas på att få göra er sällskap i den slutna gruppen. Få som förstår en som ni gör
    Välkommen! Du är godkänd {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Gravida efter IVF November 2013