• Anonym (Vad känner han tro)

    Har han känslor för mig?

    I många år har jag haft en av och på relation med en 20 år yngre man. När vi träffades första gången var jag sambo och han singel. Vi blev kks. Vi träffades några gånger i månaden när tid fanns. Vi hade det mysigt. Ibland ledsnade han och "gjorde slut" för att några veckor senare komma tillbaka. För tre år sedan träffade han sin flickvän och numera sambo. Jag trodde det var slut för alltid då. Men nej. Några månader in på deras dejtande tog han kontakt med mig igen. Vi träffades några gånger igen. Sen lämnade han mig igen. Så här har det hållit på under hela deras relation. Han tar kontakt med mig och vi ses. Nu har vi haft kontakt flera månader. Vi ses när han har möjlighet. Det blir inte ofta, men jag värdesätter tillfällena. Hans sambo är "fru material". Fin, bra jobb osv. Deras sexliv vet jag inget om. Jag får för mig att hans känslor för mig är mer än bara sexuella men pga åldersskillnaden blir det aldrig mer. Jag är en väl bevarad hemlighet i hans liv. Han tar ibland stora risker för att få träffa mig. Ni som

  • Svar på tråden Har han känslor för mig?
  • Anonym (Vad känner han tro)
    Anonym (jaha) skrev 2022-11-21 13:41:58 följande:
    Jaha, du svinar bara mot frun... men dåså, då är det ju helt ok ju... eller?
    Lägg av nu.
  • Anonym (Lär dig)
    Anonym (Vad känner han tro) skrev 2022-11-21 17:00:33 följande:
    Lägg av nu.
    Du kanske ska ta det rådet själv och lägga av med att ligga med andras män.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Vad känner han tro) skrev 2022-11-21 17:00:33 följande:
    Lägg av nu.
    Ok, du menar alltså att knulla hennes man är något hon inte kommer tycka är sårande och förnedrande?
  • Anonym (Vad känner han tro)
    Anonym (jaha) skrev 2022-11-21 17:08:48 följande:
    Ok, du menar alltså att knulla hennes man är något hon inte kommer tycka är sårande och förnedrande?
    Inget hon kommer få veta. Har du själv blivit utsatt för otrohet eftersom du reagerar så starkt?
  • Anonym (Vad känner han tro)

    Jag skrev inlägg för jag ville ha andras synpunkter på min känsla. Bad inte om att bli påhoppad! Till er jag triggar, läs inte då!

  • Anonym (Lär dig)
    Anonym (Vad känner han tro) skrev 2022-11-21 18:22:29 följande:
    Inget hon kommer få veta. Har du själv blivit utsatt för otrohet eftersom du reagerar så starkt?
    Så länge det inte kommer fram är det okej att vara otrogen alltså?
  • Anonym (Vad känner han tro)
    Anonym (Lär dig) skrev 2022-11-21 18:27:41 följande:
    Så länge det inte kommer fram är det okej att vara otrogen alltså?
    Det har jag aldrig sagt. 
  • Anonym (Lär dig)
    Anonym (Vad känner han tro) skrev 2022-11-21 18:37:36 följande:
    Det har jag aldrig sagt. 
    Så vad menar du då?
  • Anonym (Vad känner han tro)
    Anonym (Lär dig) skrev 2022-11-21 18:50:39 följande:
    Så vad menar du då?
    Det räcker nu. Tänker inte förklara mig för dig. 
  • Anonym (Lär dig)
    Anonym (Vad känner han tro) skrev 2022-11-21 20:38:04 följande:
    Det räcker nu. Tänker inte förklara mig för dig. 
    Tänkte väl det. Finns inget vettigt svar på varför du knullar en upptagen man. Annat än ren egoism då.
  • Anonym (sex)

    han gillar såklart att han kan få sex när han vill med dig. Låter bekvämt!

  • Anonym (jaha)
    Anonym (Vad känner han tro) skrev 2022-11-21 18:22:29 följande:
    Inget hon kommer få veta. Har du själv blivit utsatt för otrohet eftersom du reagerar så starkt?
    Fast det betyder väl inte att det du GÖR inte är svinaktigt?

    Om jag pissar i ditt kaffe och låter dig dricka det så är väl inte det ok bara för att du inte vet om det eller hur?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Vad känner han tro) skrev 2022-11-21 18:24:43 följande:

    Jag skrev inlägg för jag ville ha andras synpunkter på min känsla. Bad inte om att bli påhoppad! Till er jag triggar, läs inte då!


    Och det är ju det du får.... din känsla suger eftersom den bygger på att svika och förnedra en annan människa...att gå igång på att göra så mot en annan människa är inte friskt på nåt sätt.

    Att du sen känner dig "påhoppad" för att du inte får de svar du vill (medhåll och ryggklappar) betyder inte att du inte fått synpunkter.
  • Anonym (KK-relation)
    Anonym (Vad känner han tro) skrev 2022-11-21 18:24:43 följande:

    Jag skrev inlägg för jag ville ha andras synpunkter på min känsla. Bad inte om att bli påhoppad! Till er jag triggar, läs inte då!


    Har svarat dig två gånger med både synpunkter och frågor, men du har inte besvarat dessa? 
  • Anonym (!)
    Anonym (Vad känner han tro) skrev 2022-11-20 11:16:47 följande:
    Då förstår jag hur du menar. Ärligt så vet jag inte. Möjligt är jag förälskad, men inte älskar. Hittar inget bättre ord. Han är spännande, sexig, har ett sexigt jobb, är ung mm. Vill inte gå in i detalj. Han väljer att ha kontakt och träffa mig TROTS sin flickvän. Han tänder på vår åldersskillnad. Lika som jag. Jag kan inte riktigt förklara. Vi är inne på vårt 6e år nu. Det tycker jag själv förklarar en del.

    Ser att vissa som inte har din erfarenhet går hårt ut i tråden. Och själv tycker jag sånt här inte är helt enkelt. Har ju själv erfarenhet av en platonisk förälskelse, men inga träffar, inget fysiskt sexuellt. I den relationen är mannen skild numera. Tror inte jag oavsett kunnat ha honom som min vän fysiskt utan att få skuldkänslor mot min partner. Så där tänker jag nog lite annorlunda än din yngre kille. I min icke könsliga (jo en attraktion finns som vi inte agerat på) kontakt är jag den yngre (relativt står åldersskillnad). Vi har haft många uppgörelser när han efter sin skilsmässa velat slå sig fri från vår kontakt och hämningslöst pröva sig fram sexuellt (erotik var nämligen en bristvara i hans äktenskap). I den processen vände han sig initialt till mig, men jag upptagen. Så mannen sökte sig till tidigare kollegor, till sociala plattformar och till kontakter på bred front. Vet inte om det är lite unikt att söka så aktivt som han gör. Det verkar som han beroende av sex. Allt för att uppnå den ultimata kicken. Han vill testa sig fram tekniskt och i upplevelser. Men okej, mannens frustration mycket uttalad och han torrlagd han i flera år. Så jag fattar hela poängen. 


    Kan det vara nåt motsvarande med mannen du träffar? Att han inte får nog med en partner? Och fyller därför på med dig och er relation? Vad tror du om den tanken. Eller är ni helt enkelt känslomässigt förbundna med varandra efter er 6 åriga nära kontakt? 


    Mannens stora hake, som jag ser den, blir när han missar något. Nämligen att inte föra öppet förhållande på tal, med sin partner. Om så, kunde tjejen omorientera sig: till antingen själv ha en älskare vid sidan av (blir mest rättvist för alla!) eller lämna han. 


     


     

  • Ordinär Man

    Socialt är det jobbigt med stora åldersskillnader, så det är inte fel att göra livet lite enklare för alla inblandade. 

    Om han verkligen har känslor för dig är jag två möjligheter. Han försöker sig på ett förhållande med dig, vilket uppenbarligen inte är fallet. Eller att han bryter kontakten med dig, och försöker gömma alltihopa.

    Nu kommer han tillbaka till dig. För sex. Så du kan klappa dig själv på axeln och gratta dig för att du är ett riktigt bra ligg. Använd det, njut, och du kommer att få många fler glada, kåta och tacksamma älskare.

  • Anonym (!)
    Ordinär Man skrev 2022-11-27 09:07:28 följande:

    Socialt är det jobbigt med stora åldersskillnader, så det är inte fel att göra livet lite enklare för alla inblandade. 

    Om han verkligen har känslor för dig är jag två möjligheter. Han försöker sig på ett förhållande med dig, vilket uppenbarligen inte är fallet. Eller att han bryter kontakten med dig, och försöker gömma alltihopa.

    Nu kommer han tillbaka till dig. För sex. Så du kan klappa dig själv på axeln och gratta dig för att du är ett riktigt bra ligg. Använd det, njut, och du kommer att få många fler glada, kåta och tacksamma älskare.


    Bra ligg och bra ligg. Vad som är ett skönt ligg är något subjektivt i upplevelse. Vad en kåt man accepterar ratas av en selektiv finsmakare. Jämför en utmärkt flaska champagne med en billig skumpa. Om det vore så enkelt som du antyder skulle TS kunna dela ut köbiljetter. Men nej då, så ser inte verkligheten ut för i så fall kunde hon glömt och ignorerat den 20 år (?) yngre killen som är upptagen. Människor är inte utbytbara rakt av förutom för dem med en anknytningsstörning etablerad under tidig uppväxt. Det dräller av exempel på FL om hur svårt att få till det. Och ja, människor är inga dussinvaror. Därför har TS och hennes älskare svårt att ge upp sitt band, som vi försöker luska ut innebörden av. Okej, du röstar på erotik. 
  • Anonym (jaha)
    Ordinär Man skrev 2022-11-27 09:07:28 följande:

    Socialt är det jobbigt med stora åldersskillnader, så det är inte fel att göra livet lite enklare för alla inblandade. 

    Om han verkligen har känslor för dig är jag två möjligheter. Han försöker sig på ett förhållande med dig, vilket uppenbarligen inte är fallet. Eller att han bryter kontakten med dig, och försöker gömma alltihopa.

    Nu kommer han tillbaka till dig. För sex. Så du kan klappa dig själv på axeln och gratta dig för att du är ett riktigt bra ligg. Använd det, njut, och du kommer att få många fler glada, kåta och tacksamma älskare.


    Och det är allt en människa ska eftersträva... att vara ett bra ligg åt någon annan... som en knulldocka som han drar fram när pungen börjar kännas full eller när han vill ha variation från sin partner, ett vandrande hål, kunde lika gärna vart ett hål i väggen men en fitta är snäppet skönare... Im on top of the world, bättre än såhär blir det inte!!!
Svar på tråden Har han känslor för mig?