• Anonym (Förvirrad)

    Hon är gift och vill ha mig

    Hon är gift men vill ha mig som älskare. Jag har inget emot kk och jag blir kåt på tanken att knulla en annan mans egendom.

    Men.. jag är förvirrad. Det känns som jag är ute på okänd mark. Vet inte riktigt om jag kan hantera det här. 

  • Svar på tråden Hon är gift och vill ha mig
  • Anonym (Bedragen make)
    Anonym (jaha) skrev 2023-01-30 09:11:49 följande:
    Det är ju ganska självklar, men människor som gillar att sätta på andras partner vill givetvis inte se det så, så de lägger gärna göra det hela till en antingen eller fråga när det egentligen är en både och. Båda valde att förnedra dig, alltså är det inte mer än rätt att båda får tar del av konsekvenserna... 
    Precis, så känner jag. Hon bär naturligtvis största skulden gentemot mig. Men han valde också att göra detta! 

    Nu ligger vi i startgroparna på processen att gå isär, och hur vi löser det. Sen ska jag ta itu med honom. Det som gör mig lite extra irriterad är att han känner mig, och är med i samma sammanhang som min fru. Båda har bidragit till att jag känner mig sviken och förnedrad.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Bedragen make) skrev 2023-01-30 09:44:25 följande:
    Precis, så känner jag. Hon bär naturligtvis största skulden gentemot mig. Men han valde också att göra detta! 

    Nu ligger vi i startgroparna på processen att gå isär, och hur vi löser det. Sen ska jag ta itu med honom. Det som gör mig lite extra irriterad är att han känner mig, och är med i samma sammanhang som min fru. Båda har bidragit till att jag känner mig sviken och förnedrad.
    Ja det är ju ganska självförklarande... men det här är FL, här kryllar det av människor som själva ligger med upptagna eller varit otrogna som alltid tar sånt skit i försvar. 

    Givetvis ska hans fru få reda på det så hon får en chans att förhålla sig till det och själv välja.
  • Anonym (Ö)
    Anonym (jaha) skrev 2023-01-30 09:09:18 följande:
    Japp det är inte mannens fel att hon var otrogen, dock är det hans fel att han valde att delta i det. 
    Varför skulle han bry sig? Det är fruns jobb att bry sig om sin man. Vilket hon inte gör. Vad spelar det då för roll om all världens män skulle nobba henne som du tycker att de borde göra?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Ö) skrev 2023-01-30 11:55:39 följande:
    Varför skulle han bry sig? Det är fruns jobb att bry sig om sin man. Vilket hon inte gör. Vad spelar det då för roll om all världens män skulle nobba henne som du tycker att de borde göra?
    Ah och så är vi tillbaka på ruta ett i cirkelresonemangs maraton... Drömmer
  • Anonym (Pellejöns)

    Sjukt hett att knulla upptagna kvinnor. Troligen är det för att deras lust är sjufalt högre, på grund av att männen inte längre ger dom vad dom behöver.

    Träffade senast en 51 årig kvinna som varit gift i 30 år (enligt vad hon själv berättat). Inte haft sex med sin man de senaste 10 åren. Jävlar vilken urladdning det blev Förvånad!!!

  • Anonym (Ö)
    Anonym (jaha) skrev 2023-01-30 12:03:00 följande:
    Ah och så är vi tillbaka på ruta ett i cirkelresonemangs maraton... Drömmer
    Tack för att du visar så tydligt att du inte har något svar.
  • Anonym (Hmmm..)

    Jag tycker definitivt det alltid är bådas fel - ALLTID! Finns inga som helst förmildrande ursäkter att ligga med en upptagen person. Vidrigt!!!

    //En som blivit bedragen men aldrig själv har varit eller någonsin skulle vara otrogen!

  • Anonym (Ö)
    Anonym (jaha) skrev 2023-01-30 13:04:59 följande:
    Nja, snarare att du redan fått svar på det flera ggr men så spelar du som vanligt dum och låtsas inte fatta självklarheter och så går det runt och runt och runt....totalt meningslöst.
    Nej, du har inte svarat på det en enda gång.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Ö) skrev 2023-01-30 13:58:05 följande:
    Nej, du har inte svarat på det en enda gång.
    Jasså säger du det....
  • Anonym (Ö)
    Anonym (Hmmm..) skrev 2023-01-30 13:53:20 följande:

    Jag tycker definitivt det alltid är bådas fel - ALLTID! Finns inga som helst förmildrande ursäkter att ligga med en upptagen person. Vidrigt!!!

    //En som blivit bedragen men aldrig själv har varit eller någonsin skulle vara otrogen!


    Varför vill du ha en man som är trogen enbart för att han blir nobbad av andra kvinnor?
  • Anonym (Hmmm..)
    Anonym (Ö) skrev 2023-01-30 17:03:12 följande:
    Varför vill du ha en man som är trogen enbart för att han blir nobbad av andra kvinnor?
    Det är garanterat inte många som skulle nobba honom. Men han har ju den bästa så han sk*ter totalt i andra kvinnor.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Ö) skrev 2023-01-30 17:03:12 följande:
    Varför vill du ha en man som är trogen enbart för att han blir nobbad av andra kvinnor?
     Varför vill du delta i att bedra någon annan?
  • Anonym (Ö)

    Precis det spelar ingen roll vad andra kvinnor väljer att göra.


    Anonym (Hmmm..) skrev 2023-01-30 17:34:00 följande:
    Det är garanterat inte många som skulle nobba honom. Men han har ju den bästa så han sk*ter totalt i andra kvinnor.
  • Anonym (Ö)
    Anonym (jaha) skrev 2023-01-30 17:50:19 följande:
     Varför vill du delta i att bedra någon annan?
    Jag?
  • Anonym (Man)

    Nu har jag kanske inte lusläst tråden men det framgår inte i TS start om mannen i äktenskapet vet om detta. Hon kan ju ha förankrat detta med honom och att allt är okej från hans sida. Nu ligger ju tråden under otrohet men det är inte helt ovanligt att man har en älskare trots att man är gift. 

  • Anonym (Bedragen make)
    Anonym (Man) skrev 2023-02-01 12:12:05 följande:

    Nu har jag kanske inte lusläst tråden men det framgår inte i TS start om mannen i äktenskapet vet om detta. Hon kan ju ha förankrat detta med honom och att allt är okej från hans sida. Nu ligger ju tråden under otrohet men det är inte helt ovanligt att man har en älskare trots att man är gift. 


    Det är sant. Jag antog i princip att det sker i smyg. Vilket det kanske också gör... men vi vet inte med säkerhet.  

    I det läget är det nåt helt annat. Är man överens om öppet förhållande eller nåt sånt är det en annan sak. Men jag får inte känslan att så är fallet när det gäller TS frågeställning 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Man) skrev 2023-02-01 12:12:05 följande:

    Nu har jag kanske inte lusläst tråden men det framgår inte i TS start om mannen i äktenskapet vet om detta. Hon kan ju ha förankrat detta med honom och att allt är okej från hans sida. Nu ligger ju tråden under otrohet men det är inte helt ovanligt att man har en älskare trots att man är gift. 


    Eftersom tråden ligger under otrohet så är det naturligt att utgå ifrån att mannen inte vet för om det är sanktionerat så är det ju inte längre otrohet utan en öppen relation.
Svar på tråden Hon är gift och vill ha mig