• Anonym (Salamander)

    Vad glad jag är att jag är gift

    Vad glad jag är att jag är gift. När jag läser här i trådarna får jag en enormt deprimerande bild av kvinnor. Den förstärks när jag läser kvinnor som debatterar och diskuterar relationer och män i största allmänhet i andra grupper och forum också. Otroligt negativt och raljerande.

    Nu förstår jag ju att hälsan tiger still och de som faktiskt har en balanserad och vettig relation till det andra könet kanske inte är dom som är mest frekventa i dessa diskussionstrådar. Men är man missnöjd och känner sig förbisedd, kränkt, utnyttjad eller orättvist bemött så tenderar man ju att man vill ge uttryck för sin ilska och frustration. Och ja - jag kan nog gott tänka mig att det finns fog för en del frustration. Men när jag läser dessa trådar så kan jag inte värja mig från att få en väldigt negativt vriden bild av kvinnor generellt. Jag vet att den inte är korrekt men den går inte att slå ifrån sig. Så jag är  så förbannat glad att jag är lyckligt gift. Jag får kalla kårar när jag tänker att jag eventuellt skulle bli eller vara singel och känna ett behov att träffa någon. Och veta att alla dessa kvinnor som spyr galla dagarna i ända finns där ute. Att risken är påtaglig att jag skulle möta en av dom. Fy fan.

    Jag är tacksam att jag är gift och slipper utsätta mig för plågan att försöka hitta någon. Usch.

  • Svar på tråden Vad glad jag är att jag är gift
  • Anonym (KK)
    Anonym (Mx) skrev 2024-04-24 18:37:57 följande:

    Är det någon som gått bananas. Varför så många bortplockade inlägg?


    tror bara att det är någon som är skicklig på att trycka på anmälknappen i avsikt att tysta eller får sin meningsmotståndare utsparkad. det är verkligen banans numera på sajten med alla dessa könskrig, hur fn orkar folk, har de inga riktig liv längre.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (Mx) skrev 2024-04-24 18:37:57 följande:

    Är det någon som gått bananas. Varför så många bortplockade inlägg?


    För att de bryter mot reglerna såklart. Då blir man anmäld och avstängd i värsta fall.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (KK) skrev 2024-04-24 12:37:23 följande:
    du är högst delaktig. Klockrena exempel på manshat och mansförakt som kommer vara användbara i framtida diskussioner. 
    Nej, det är jag verkligen inte. Jag har inte uttryckt något hat mot män i allmänhet.
    Incelfånar som fördärvar familjeinriktade forum med osmakliga äckeltrådar dock. De får räkna med mothugg.
  • Anonym (KK)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-04-29 21:10:19 följande:
    För att de bryter mot reglerna såklart. Då blir man anmäld och avstängd i värsta fall.
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-04-29 21:14:28 följande:
    Nej, det är jag verkligen inte. Jag har inte uttryckt något hat mot män i allmänhet.
    Incelfånar som fördärvar familjeinriktade forum med osmakliga äckeltrådar dock. De får räkna med mothugg.
    precis så som dina inlägg bröt emot, så du blev avstängd. sköt dig så slipper du bli avstängd igen.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (KK) skrev 2024-04-29 22:00:39 följande:
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-04-29 21:14:28 följande:
    Nej, det är jag verkligen inte. Jag har inte uttryckt något hat mot män i allmänhet.
    Incelfånar som fördärvar familjeinriktade forum med osmakliga äckeltrådar dock. De får räkna med mothugg.
    precis så som dina inlägg bröt emot, så du blev avstängd. sköt dig så slipper du bli avstängd igen.
    Jag har inte brutit mot några regler. 
  • Anonym (KK)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-04-29 22:08:39 följande:
    Jag har inte brutit mot några regler. 
    det har du, ljug inte
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (KK) skrev 2024-04-29 22:13:00 följande:
    det har du, ljug inte
    Jag ljuger inte. Den enda som ljuger här är lögnaren som anmält ett par av mina inlägg och påstår att jag skulle hata män. Rent trams och ljug.
  • Anonym (KK)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-04-29 22:16:25 följande:
    Jag ljuger inte. Den enda som ljuger här är lögnaren som anmält ett par av mina inlägg och påstår att jag skulle hata män. Rent trams och ljug.
    du ljuger så du är blå, skärp dig.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (KK) skrev 2024-04-29 22:23:12 följande:
    du ljuger så du är blå, skärp dig.
    Nej, det gör jag verkligen inte. Skärp dig själv och sluta ljuga om andra människor.
  • Anonym (KK)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-04-29 22:25:21 följande:
    Nej, det gör jag verkligen inte. Skärp dig själv och sluta ljuga om andra människor.
    det gör du, du har fått inlägg bortplockade av någon anledning. sluta ljug
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (KK) skrev 2024-04-29 22:28:01 följande:
    det gör du, du har fått inlägg bortplockade av någon anledning. sluta ljug
    För att något ljugit om mina inlägg. Jag har varken ljugit eller hatat män. Rent trams som sagt.
  • Anonym (KK)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-04-29 22:29:45 följande:
    För att något ljugit om mina inlägg. Jag har varken ljugit eller hatat män. Rent trams som sagt.
    inte då, du har ju själv skrivit inläggen som har brutit mot FL´s regelverk. Skyll inte ifrån dig. All form av manshat och mansförakt ska kastas ut från FL så skärp dig.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (KK) skrev 2024-04-29 22:34:31 följande:
    inte då, du har ju själv skrivit inläggen som har brutit mot FL´s regelverk. Skyll inte ifrån dig. All form av manshat och mansförakt ska kastas ut från FL så skärp dig.
    Jag har inte brutit mot några regler eftersom jag inte uttryckt något hat mot män som folkgrupp. Incels som förstör forumet med sina obscena trådar har man rätt att kritisera. Skärp dig själv och sluta tramsa.
  • Anonym (KK)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-04-29 22:36:59 följande:
    Jag har inte brutit mot några regler eftersom jag inte uttryckt något hat mot män som folkgrupp. Incels som förstör forumet med sina obscena trådar har man rätt att kritisera. Skärp dig själv och sluta tramsa.
    jo det har du, vissa av dina inlägg har plockats bort och det skulle heller inte ta fem dagar för dig att återvända till tråden. Du är av samma skrot och korn som de du försöker bespotta, samma retorik som de du själv tror att du kritiserar. Skärp dig och följ FL´s regelverk.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (KK) skrev 2024-04-29 22:47:33 följande:
    jo det har du, vissa av dina inlägg har plockats bort och det skulle heller inte ta fem dagar för dig att återvända till tråden. Du är av samma skrot och korn som de du försöker bespotta, samma retorik som de du själv tror att du kritiserar. Skärp dig och följ FL´s regelverk.
    Nej som sagt. Skärp dig själv och sluta ljuga om folk.

    Jag har inte blivit avstängd. Däremot så plockades några av mina inlägg bort för att anmälaren ljög och påstod att jag hatade män vilket är en ren och skär lögn. 

    Nej, jag är varken ett socialt handikappat troll eller en misogyn incel så nej, knappast av samma skrot och korn som hatarna på Familjeliv. Trams igen från dig.
Svar på tråden Vad glad jag är att jag är gift