• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • mossan

    Iso- nästa gång mannen e försvunnen så får du leta hos polisen då

  • isolita

    Hej tjejer!
    Tack för era sympatier
    Alltså. Det är inte så att han har problem med spriten eller brukar hamna i fyllecell. Men förut, innan vi fick barn och vi båda var ganska bra på att partaja så somnade han ofta på spårvagnen eller hos kompisar och jag var ofta orolig över var han var osv. Nu förtiden hör han alltid av sig så nu hade jag en känsla av att något var fel.

    Jag är så glad att han inte blivit rånad, misshandlad eller nåt liknande hemskt.

    Sista tiden har han sovit skitlite. Jobbat, pluggat, ungarna har vaknat, katten håller på på nätterna osv. Det i kombination med att sitta längst ut på kanten närmast biben var inte så superbra.
    Han vaknade och trodde att han var kvar på skolan, inslåst i nåt rum som ett skämt. SKrek och blev helt panikslagen stackarn. Ingen kom och öppnade. Han minns inte ens att han gått ifrån festen.

    Idag mår han piss. Jätteångest.
    Jag är supertrött. Vart ute och gått med supertrötta ungar som varit vakna sen halv 6... Orolig för vad som händer nu. Blir soc indraget när man hamnar i fyllecell? TÄnk om vi hamnar i nån utredning? Blä.

  • JejDii
    Iso:  Du har mina sympatier också. Skönt att han inte råkade mer illa ut som du skrev.
  • Wyrm

    Go eftermiddag

    Var på bytardag imorse/förmiddags. Var nog lite sent ute. Alarmet ringde inte imorse nämligen. Nåja, köpte 2 tröjor, 1 par hängselbyxor och två böcker till Mune för 60:-.

    iso: Hu! Läskigt *kramar* Jag kan inte låta bli att tycka lite synd om din M också. LÄskigt att vakna och inte veta var man är.
    Jävligt dålig stil av polisen också, anser jag. Tycker fan i mig att de borde ha försökt kontakta familj och liknande. Okänsliga idioter.

  • mossan

    sådär... vaken igen.. nu sk a vi ge oss av mot bussen.. ses där jess.

  • Hilti

    Vanna *ropar* Ylle undrar om du kommer??


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • mossan

    Iso- d kan jag väl aldrig tänka att soc blir indragen.. det är ju en engångsföretelse bara.. de vart inte indragna när amine var i fyllecell lr när han blev dömd för våld o hot mot tjänsteman ens.. så var lugn du bara.. han e ju bara mänsklig.. han e ingen  sämre pappa.. hade han hamnat i fyllecell när ha var ute m barnen DÅ hade d nog blivit socutredning.

    ta d lugnt bara..

  • vanna k

    Hilti- loggade just in för att leta fram yllets nummer. Min morbror dog inatt så vi håller på att göra oss redo för att åka hemåt. Du får gärna framföra att jag inte kommer.

  • Braxton

    Iso, kram på dig, vad bra att ha nkom hem tillslut! Förstår din oro på natten

    Så där satt min bästa väns syrra å väntade på sin sambo natten till lördagen förra veckan. Han kom aldrig hem. Han var med på efterlyst nu i torsdag och hittades i en sjö i går

    *Kramar om Vanna*

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!