• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Diana

    Och vi sov till 07.40. Jag och barnen alltså. *lyx*
    S var uppe vid 5 och jobbade.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • vanna k

    Varför är ungarna mer lugna och fokuserade när man är ensam med dom? Samma sak när jag är borta och Kottmannen har rodret. Visst är det skönt att vara hemma båda samtidigt men båda barnen går så upp i varv på helgerna.

    Igår köpte jag koppel till Fjosaks sele. Premiär strax...

  • mossan

    Vad jag önskar att amira var lugnara o mer fokuserad när jag e ensam med henne.. men icke...

  • Diana

    vanna-samma här! Därför är det i9bland ganska skönt när S är borta i Karlstad. Inga problem lixom.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • linus

    Idag är jag lite piggare.. sov två gg igår på dagen sen somnade jag tidigt på kvällen å har sovit EN HEL natt utan att vakna.. inga kisspauser el illamående el bäckenbesvär.. sååå skönt

    Nu har jag lämnat på dagis å sitter å njuter av första degen som ledig

  • linus

    dagen alltså....

    Ska ta en skön cykeltur upp på stan å strosa i affärer snart

  • mossan

    skitsur e jag nu.. var o mätte o hade mig i lgh igår.. o självklart hittar jag inte filofaxen där jag skrivit alla mått.. den KAN ligga under vagnen... men d kan jag inte gå o kolla när den är på dagis ju.. skulle ju på ikea idag o handla gardiner o sånt.. lycka till o göra d utan mått..

  • Ebbis

    Tjoho!

    Helgens kryssning till Tallin var trevlig!

    Nu är Ebba på dagis, har med sig mormor idag

    Visst ja, var till vårdcentralen nu på morgonen...min knöl är en en fettknöl och måste tas bort!

  • Dante

    HoJ!

    Försöker hänga på....

    Dante har redan en trehjuling som han cyklar både fram och bak på...så "han" har önskat sig Fisher Price garage och hoppboll.

    Kramar om alla kräkisar och rekommenderar Majsvälling, bananer, blåbärspuré och Teletubbies. Det höll modet uppe här hemma...Svärmor tipsar om avslagen cola.

    Tycker att Tant ska klämma snart.

    Håller med Vanna: lugnt och skönt när man är själv, inga problem med middagsvilor eller vagnpromenader. Men när det är helg och Mr D är hemma så vägrar Dante sova och Cosmo får vagnskräck.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!