• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Fiafiber

    Dessutom fattar inte jag hur ni har fått så flashiga presentationer, jag gör det i word (ska jag anv annat program?)och kopierar sedan in det, men det blir inte alls likadant... Vad gäller fonten så har jag laddat ner massa roliga fonter som är lite ovanliga tex walt disney skrift, men de finns ju inte i de flestas datorer o beror väl på det, men jag menar era glittrandes nallar & dyl


    ♥Kalles mamma♥
  • Missix

    Fia; Skumt, jag har alltid plus när jag loggar in på andra ställen. Men jag har varit med om att sidan inte laddats helt, då finns inte det med så att jag kan välja  såna smileygubbar. Den raden finns inte då.
    Men det hela systemet verkar lite svajigt faktiskt. Ofta det inte funkar...


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Fiafiber

    Nä hä, det vaar inte den gubben jag ville ha, de har tagit bort länken med "smileys i inlägget". ... Det var den rosa pusstjejen du skulle få ...


    ♥Kalles mamma♥
  • Missix

    Fia, dom glittriga sakerna hämtar jag på nätet och laddar in dom i mitt galleri. Sen klickar jag på bilden i galleriet och väljer kopiera och placerar den där jag vill ha den på sidan.
    Bilden måste alltså finnas i ditt galleri för att du ska kunna ha dom på din sida.


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Missix

    Nej fasen... Nu ska jag till sjukgymnasten.

    Bye bye...


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Aros

    Godmorgon!

    Ont i halsen idag. Vill inte bli sjuk!!

    Lämnat pluttas på dagis, han blev jätteledsen. Hoppas det går över snabbt. Han bjuder på glass idag och ska få paket där, så oddsen är ju rätt bra för att han ska ha kul idag.

    Behöver hjälp om ni har telia bredband: www.familjeliv.se/Forum-5-84/m14125627.html 

    Hilla: skönt med ett lugnande svar. Letade efter mina papper igår men dem var borta? Tydligen så fick jag inte med mig dem från förlossningen, utan har bara förlossningsjournalen med mig. Tråkigt. Funderar på om dem kan ha kvar min journal och om jag kan få den i sådanna fall.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Fiafiber

    Aros, ber min man "the hacker" att kika på din tråd. Hilla, hur gör man den rosa smileysen? testar lite... :-B


    ♥Kalles mamma♥
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!