• Metropolis Diana

    Travian Tråden!

    Finns det fler som spelar Travian på internet??

    Här kanske vi kan samlas!

    :)

  • Svar på tråden Travian Tråden!
  • Anónimo

    Hahaha nä det har du rätt i Dino, så det var nog tur att det inte var ett spel för dig
    Får sån lust att skicka fejk anfall på din sambo nu hehehe

  • Metropolis Diana

    Jag har fastnat för spelet också, men jag får få ifrån under tiden så att min dotter får sin uppmärksamhet. Men hon klagar inte så värst när hon får leka på golvet :)
    Just nu spelar hon trumma hälvvägs inunder vår säng...

    Jag har tre byar på 3x och där är jag mest nu medans jag sakteligen uppgraderar mina produktioner på server 2 och 3. För dr händer det då ingenting...

  • Dino78

    Är ni lika galna som min sambo? Vi kan sitta och äta och så tittar han på klockan och far iväg och säger att han måste skicka iväg sina trupper.
    Ska vi åka nånstans säger han, vi måste vänta en kvart för jag är under attack.
    Blir full i skratt för spelet har verkligen tagit över honom helt!


    DIF i själ och hjärta
  • Anónimo
    Metropolis Diana skrev 2007-07-16 11:46:44 följande:
    Jag har fastnat för spelet också, men jag får få ifrån under tiden så att min dotter får sin uppmärksamhet. Men hon klagar inte så värst när hon får leka på golvet :)Just nu spelar hon trumma hälvvägs inunder vår säng... Jag har tre byar på 3x och där är jag mest nu medans jag sakteligen uppgraderar mina produktioner på server 2 och 3. För dr händer det då ingenting...
    Ja när man inta har några barn så har man lite mera tid framför datorn.

    Jag har kommit upp i 10 byar nu och en av dom är en wwby
    Så när man har så många byar då går det undan också Det är annars bra segt i början på travian förutom på 3x då
  • Anónimo
    Dino78 skrev 2007-07-16 14:31:34 följande:
    Är ni lika galna som min sambo? Vi kan sitta och äta och så tittar han på klockan och far iväg och säger att han måste skicka iväg sina trupper.Ska vi åka nånstans säger han, vi måste vänta en kvart för jag är under attack.Blir full i skratt för spelet har verkligen tagit över honom helt!
    Jepp precis så galen blir man Man måste ju tajma in anfallen med flere personer i sin allians och då handlare det om sekunden
  • Metropolis Diana

    Är inte så galen men vi har lite koll, vi "nattar" alltid våra byar med som vi säger. Kan nog inte sova annars utan att ha kollat dem en sista gång...suck....

  • Boktokig

    Hallå på er, spelar också travian på s3.
    Några av grabbarna på jobbet spelade och lurade med mig och vad händer... Jo, jag blir fast!
    Nu har jag väl omkring 230 invånare och har fått fram en hyfsat bra armé som man kan farma närliggande byar med

    Jag är väl rätt inne i spelet ocxh försöker titta till min lilla by ett par gånger om dagen, men med 2 huliganer och en snickrande make så blir det inte så där jättemycket tid framför datorn, utan man får passa på när barnen sover.

  • MayaS

    Hej!

    har precis reggat mig på travian i dag på S3.. är uppe i 15 pers i min by Är inte så mycket för att kriga utan vill mest bygga så jag valde att bli galler...

    Får se om jag fastnar eller ej...


  • Boktokig

    Det är ju att plundra och sånt som är roligast (tycker jag iaf)
    Bygg gärna grottor så blir du inte av med råvarorna om du blir attackerad

  • MayaS
    Boktokig skrev 2007-07-29 09:39:47 följande:
    Det är ju att plundra och sånt som är roligast (tycker jag iaf)Bygg gärna grottor så blir du inte av med råvarorna om du blir attackerad
    Ja som tur är så har vi alla olika intressen... jag tycker att kriga är skittråkigt... däremot att planera och bygga upp strukturen på en stad tycker jag är kul...
Svar på tråden Travian Tråden!