• little mommy

    stora gravid magar??

    Jag tyckte jag var stor när jag var gravid,haha. Men har märkt att några eller många här på familjeliv hade bamse magar! mycket större än min var.
    Är så impad hur ni orkade bära upp dessa stora magar!!
    Är det fler som hade eller har bamse magar man kan få se??

  • Svar på tråden stora gravid magar??
  • FruMähler

    kan ju påstå att ja vill också ha lite mage...här om dagen så pratade vi med en på stan som inte visste att vi ska ha ganska snart..efter ett tag så kläcker han ut sig..ja ha ska ni ha barn..när då?..om 59 dagar...han trodde mig inte... ...tyck det är lite tråkigt när man känner sig mega stor å jätte gravid..å folk bara anntar att man lagt på sig lite

  • Plottis

    De flesta verkar tycka de har stora magar på slutet, men det är ju oftast stor skillnad på hur man såg ut innan vare sig man är stor för v.40 eller liten
    Här kommer iaf en jämförelse hur jag såg ut precis innan jag blev gravid med trean och i v.41+0.


    Triss i tjejer juli-02, feb-04, juli-06 och bf 27/5-08
  • little mommy
    tessan8micke skrev 2007-12-23 18:30:55 följande:
    det var en stor utåt stående mage du hade
  • little mommy
    Plottis skrev 2007-12-23 18:50:51 följande:
    De flesta verkar tycka de har stora magar på slutet, men det är ju oftast stor skillnad på hur man såg ut innan vare sig man är stor för v.40 eller liten Här kommer iaf en jämförelse hur jag såg ut precis innan jag blev gravid med trean och i v.41+0.
    oj du hade jätte mage i alla dina graviditeter!
  • Puma86

    little mommy skrev 2007-12-23 18:09:53 följande:


    den var riktigt rund hihi! fasen vad lik kiera knightly du var!!!
    Tackar så mycket hehe Ser dock ingen likhet själv!!
  • little mommy
    Puma86 skrev 2007-12-24 01:12:27 följande:
    little mommy skrev 2007-12-23 18:09:53 följande:Tackar så mycket hehe Ser dock ingen likhet själv!!
    du har jätte vackra ögon, dom påminner jätte mycket om kiera och så har du fina drag i ansiktet (skarpa) och det har hon med
  • IntravenösFylletös

    ja kände mig onekligen ENORM. +35kg i v.39+0 (sonen kom 39+4)


    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
Svar på tråden stora gravid magar??