• Lou

    McLeods Döttrar

    McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

    ~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

    Ordet är fritt!

  • Svar på tråden McLeods Döttrar
  • littletiger

    Fy på dig Lou, får inte gå in och tjuvkika....ut från tråden tills du sett avsnittet....

  • Miss Cee

    Jag grät så jag skakade idag. Det är inte många serier som jag tycker kan fånga riktiga människor med normala känslor och beteenden som McLouds. Just därför blir det så extra sorgligt... det griper verkligen tag i en. Det kändes hemskt idag att se min favorit försvinna ur serien..=/ Får försöka hitta allavsnitt så jag kan se dem från början igen.

  • Setta

    Usch ja det var ett jobbigt avsnitt... men nu får vi hoppas att vi har en massa bra o härliga avsnitt framför oss

  • ligravid

    Är det någon som vet när dom nya avsnitten börjar???????
    längtar så jag håller på att dö!!!

    tittar igen på dom här avsnitten är ju så otroligt bra ju!!!
    Men vill ju se dom nya!!!!

    Någon som vet??

  • Lou

    Jag tror, märk väl, tror, att de kommer köra nya avsnitt så snart de slutat visa repriserna om jag förstått det hela rätt. Swedekarin, vet du???

    Jag tyckte gårdagens avsnitt var gripande och många tårar blev det. Men, jag tycker nog att det avsnittet då Claire dog var mer tårdrypande. I gårdagens avsnitt var hon ju med på ett mer glatt sätt, som spöke

  • littletiger

    Om ett år ungefär, februari-april 2006 kommer det nya avsnitt

  • Setta

    Längtar tills på måndag =0)
    Det är en låååång väntan tills man får se ett avsnitt igen....

  • swedekarin

    Är det inte märkligt att Stivie som skulle vara Claires bästa vän inte ens verkar vara lite ledsen över att hon har dött!? Konstig rodeo brud!
    Längtar till måndag!

Svar på tråden McLeods Döttrar