• Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9
  • mjauen

    iolanthe: Jag gissade att det var det där huset. Jag vet faktiskt vilka ägarna är. O min kusin har målat tavlorna som finns på bild nr 5.

  • estevezz

    Arvid säger tääätäää (tack.) till alla grattulattioner _

    Karina 80: Arvid fick en rutchbana - sån som finns på citymarket. Han var int så brydd ÄN, men storebror ha rutcha som en galning hela eftermiddan. jättekul! och han e ju 2. En plask-pool till sommaren är ett annat tips..

    Viss e de kul att ha kalas och främmande men det e nog flera gånger bättre då di far hem har haft främmand sedan kvart över 10 på förmiddan til efter 6... hoho!

  • Catsy

    Grattis Arvid 1 år! Rutschkana skulle vara pop här. Vad kostar de på CM?

    Grattis på födelsedagen, MissGoldie!

    Vad tråkigt att du inte fick jobbet, Karina 80! Konstigt hur de väljer.... Lycka till med bullabaket!

    Grattis till husköpet, Iolanthe! Huset såg mysigt ut!

  • mjauen

    iolanthe: Ja, visst är dom! Hon har målat en tavla av vår hund oxå. Skulle just fota den o lägga in i galleriet så dog batteriet på kameran Kanske senare...

  • mjauen

    Börjar bli dax att ladda upp för kvällens Eurovision. Måste se vad vi har för gott i skåpen
    Heja Finland!!

  • Pyzzlan

    Iolanthe: Grattis till huset. Känner de som säljer, det är nog inte något skumt med mäklarens historia, ni får säkert veta mer när ni träffar dem personligen.

    Jag tycker det varit många hus till salu i Singsby på sista tiden. Det verkar inte som alla "nyinflyttade" skulle trivas där. Känner några som inte skall skilja sig men inte bara trivs där utan vill flytta. Undrar varför?

    Vi var och körde genom Koskö-Jungsund-Iskmo idag. Många fina ställen där och vackra kuperade landskap (det faller mig i smaken som gillar England). Jättefint på sommaren men jag undrar hur jag skulle trivas på vintern? Undrar om jag skulle få bilen att hållas på de smala små krokiga vägarna då det är isigt?

    Skulle så gärna vilja ha ett hus men frågan är nog var???

  • annamanna

    tja, bara Finland skulle få mer poäng än Sverige så är jag glad... Men det lär knappast hända.
    Håhå, hela spektaklet har nog urartat. Men hoppas Ryssland vinner iaf.

    Vi var till Kauhajoki idag på familjedag, men det blev nog mera en dag för mamma å pappa William var för liten för karusellen och tramptraktorerna och Vincent sov sig igenom allt..

    Hoppas denna natt går bättre än senaste natt..Vincent hade magont och vaknade hela tiden. Såklart då vi skulle bort idag..

  • Strutin

    Pyzzlan: Di säljer väl ett hus i kalvholm...mot karperö! Om di int har sålt de...men de va väl nog i renoveringsbehov de...tror ja! Vi har pejla lite i de områdena å...men just som har fundera om vintern...så så har vi å tänkt...

    Alltså...på tal om ketchup...POLEN!!! Va de löständer...eller väldigt stark tandblekning?? Å varför bara de främre tänderna??? Å va de tänderna som gjorde henne så brun?!?! Mina favoriter va Bornia-herzegovina...eller hu man nu stava de...;) Myysi låt!!

    Nati nati me er alla!!!

Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9