• Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9
  • Devania

    Lindilididda: Hahaha ;D Faktiskt, mitt i prick!:D
    Jag reagerade inte heller på att du skulle va nå större än nån annan när jag såg dej i HM! Läkare kanske stirrar för mycket på sånt som ingen annan ser..

  • Lindilididda

    Mitzi: hihi, ja jag kan tänka mig att om en (framförallt kvinna och läkare) påpekar en mans snabel kan göra honom lite down! "Men vet ni om att ni har en lite mindre p****s än genomsnittet?!"

    Stackrana!

  • Lindilididda

    Devania: vad snäll du är! Tack..

    Men det skulle va lika lätt att gå ner som man har gått upp också?!?! Skit oxå...

    Och varför ska gott vara så gott?? Varför kan inte nån komma på att framställa blomkål som skulle smaka choklad?!?! JA TAAAAACK!!!

  • foxie80

    mariem- skönt att ni har fått komma hem nu, hoppas Noel kryar på sig nu och att ni får vila upp er i helgen. Hör av er om vi kan hjälpa till med nåt...städa e vi dåliga på men hämta pizza kan vi alltid göra:)

    merix-skönt att du är okej, blev lite orolig där ett tag när dom nämnde skalvet på tv.

  • Zarah Zofie

    Måste berätta om komplimanen jag fick av gubben tidigare idag nu när ni pratar om vikten å så...

    Jag stod så där ergonomiskt "bra" böjd ni vet... med raka ben å rumpan högst å klädde på Hannes ett par byxor. Ställningen inbjöd ju gubben till att daska till när han gick förbi. Gubben tar tillfället i akt å smäller till. Sen vänder han sig om å säger " aj Hödu du buri var spetso tu nu..."

    Hmmm...efter 4 månader på vikväktarna å - 8kg Så kanske man ska ta komplimangen positivt


    Änglapojken Linus 8-00, Emilia 9-02, Hannes 4-07
  • Zarah Zofie

    Sen så fick vi vårt första handsval på dagvårdsplats åt Hannes Nu kan jag lugnt njuta av sommaren å de sista 3 månaderna av frihet med barnen


    Änglapojken Linus 8-00, Emilia 9-02, Hannes 4-07
  • merix

    Skönt att det är helg nu. Har ledigt hela helgen tills tisdagen. Skall sköta om min familj i helgen och njuta av ungarna. Vi får låna svärisarnas ena bil nu i nästan 2 veckor. Bra att inte alltid behöva köra killarna till jobbet och dagis.

    Sen har vi en bulldog hos oss över helgen. Han snarkar som min man när han är ritigt trött. Konstigt att höra snarkningar från både sovrummet och vardagsrummet i natt när jag kom hem från jobbet. Som vanligt vaknade lillan just före jag kom hem. Hon somnade inte ordentligt före halv 3 tror jag. Då vaknade hon inte när jag smög mig ut ur rummet. Fick sen sova tills 7 i morse.

    Nu skall jag leka lite och laga lite mat åt mig och killen. Mannen är på jobbet nu och sen efter jobbet skall de ta sig några öl. Vet att det blir flera än några så jag tänker inte ligga vaken i sängen och vänta på honom i natt. Funderar på att somna på samma gång som barnen. Längtar redan efter att få sova lite mera......

  • Pyzzlan

    Tack alla för sällskapet i parken idag! Det var roligt att se så många jämnåriga i sandlådan samtidigt Hoppas vi kan fortsätta med träffarna.

    Mariem: Tack så mycket för ditt svar. Jag uppskattar det verkligen! Du skall se till att vila ordentligt själv efter sjukhusvistelsen. Jag jobbar ännu med att få min egen kropp i skick, den tog nog ordentligt stryk av vår långa vistelse förra året. Man märker nog inte hur spänd man är när man är mitt uppe i det, men sen kommer det bakslag när man väl kan börja slappna av. Så satsa på hämtmat några dagar bara om det känns så - man hinner nog vara hälsosam senare. Krya på er!

    Oskar har just slocknat (det var en mycket trött liten man) så nu skall jag ta en kaffe och titta på Talang 2008 finalen.

    Ha en skön helg allesammans!

  • annamanna

    lindilididda: jag tyckte det var rena dråpslaget när jag var på inskrivningen till rådgivningen och tanten där kommenterade vikten först av allt... Men jag visade ju henne att nog fasiken kan jag bara jag vill

  • annamanna

    öde och bedrövelse..ska ha kalas här imorrn och huset ser ut som ett bombnedslag..har fixat smörgåstårta nu ikväll och lillen har legat vid bröstet halva tiden...
    Får se vad jag hinner imorgon medan william å gubben e på Z:s avslutning.. ojoj..

Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9