• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Fannsan

    Om jag ska åka dit mellan den 25:e nov och 10:e dec, när råder ni mig att åka då, om jag vill shoppa då det är minst folk? Datum? Veckodag?

  • Smultronhjärta

    Jag rekommenderar ingen lördag alls denna årstiden- kan man så ska man satsa på att åka mitt i veckan! Tisdag/Onsdag är bäst tycker jag och då sent på dagen mot kvällen..


    **Max Lejon 070227**
  • Bubblan2
    InHeaven skrev 2008-10-02 12:13:46 följande:
    haha ja det är klart vi är trevliga, det är för er skull vi har jobb :)
    Tänk om alla personal, i alla butiker/affärer eller andra yrken med kundkontakt skulle kunna tänka så! Gud så härligt!!

    Det är så skönt att komma till er för trots all stress, mycket folk och alla dumma frågor har jag aldrig upplevt att ni snäser eller tycker att frågan är urbota dum!

    All heder till er!!!
  • fritzie76

    Jag vill egentligen åka en dag i veckan men kan inte få ihop det med barnvakt, blir att trängas på lördag. Jag längtar dit men ädnå inte....tycker det blir lite jobbigt när där är så mycket folk. Är också lite orolig för långa köer....

  • InHeaven
    Bubblan2 skrev 2008-10-02 12:45:23 följande:
    Tänk om alla personal, i alla butiker/affärer eller andra yrken med kundkontakt skulle kunna tänka så! Gud så härligt!!Det är så skönt att komma till er för trots all stress, mycket folk och alla dumma frågor har jag aldrig upplevt att ni snäser eller tycker att frågan är urbota dum! All heder till er!!!
    Tack så mycket, alltid roligt att höra.. Men ni ska också ha en eloge för nästan alla av er är glada när ni kommer fram till kassan trots all kö och bök i affären
  • MissKaos
    InHeaven skrev 2008-10-02 12:13:12 följande:
    vi har amningbhar iaf.. priset kommer jag inte ihåg.. tror att det kanske är runt 50 kr.. eller 70.. nu blev jag osäker, men det är billigare iaf
    Nej, dom kostar ca 89 kr. Finns två olika sorter i svart och vitt. JAghar redan köpt dom...
    NU är jag ute efter ammningstoppar! kOm på att det kanske finns om jag har tur!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ *gäspar* ♥ღ¸.?°¯)
  • fritzie76

    saandra86: jag ska också till Ullared på lördag, verkar som det är många som ska dit på lördag......kan nog bli lite jobbigt men det får man ta. Ska ni vara där när de öppnar?

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8