• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • kattengustav

    Ja, vi var där på förmiddagen. Kom runt kvart över nio och åkte runt ett tiden, så jag var ju inte den bästa tiden om man säger så, men det var inte så lång kö i kassan ändå som tur var. Men oj vilken lång kö det är idag och i det här vädret. Regnar och blåser. Skulle aldrig åka dit idag.


    theosen skrev 2008-10-11 01:02:22 följande:
    Håller med, jag var oxå där igår blir det visst nu. Men jag har heller aldrig varit där samtidigt som så många andra. Men det tunnade av efter fem tiden, vi var färdiga en stund före åtta.
  • norpan74
    Linda och Rasmus skrev 2008-10-10 20:36:07 följande:
    hej hej!!Finns det typ Tripp Trapp stolar att köpa på Ullared???Tack!
    ¨Ruff Knuff fanns förra lördagen, tror den kostade runt 900kr
    Mamma till Thea -05 och Hugo -07
  • Mamma till Rasmus och Amanda

    Tack, då vet jag att det finns en Ruff Knuff där i alla fall!!!

  • AnetteGunnarsson

    Dom där "on the peak" jackorna till vuxna, till hur många grader kan man ha dom?????????
    Är det bara gekås som har de märket eller är det ett sportmärke?

    För finns ju många på tradera... tänkt att köpa en på tradera men vad är äkta och inte? Vad kostar en sådan jacka i storlek L på gekås?

    Tack för svar!
    :)

  • MiniMie
    AnetteGunnarsson skrev 2008-10-11 12:35:07 följande:
    Dom där "on the peak" jackorna till vuxna, till hur många grader kan man ha dom?????????Är det bara gekås som har de märket eller är det ett sportmärke?För finns ju många på tradera... tänkt att köpa en på tradera men vad är äkta och inte? Vad kostar en sådan jacka i storlek L på gekås?Tack för svar!:)
    om jag fattat de rätt är gekås en av dom största återförsäljarna utav märket "on the peak". Jag tycker personl,igen att gekås ligger bra mycke bättre i priser än vad tradera gör.. eller andra återförsäljare.. för jag har sett flera ggr att de finns på marknader oxå att köpa just "on the peak".
  • indaa

    men... on the peak för 300:- på ullared e ju inte samma som Peak/ peak performance som tex finns i sportbutiker för en tusenlapp eller två eller tre, eller mer.. de e ju ett plagiat...

  • AnetteGunnarsson

    hehe nej det vet jag ju. Men på tradera skriver vissa att det är en ÄKTA on the peak, och trådde då att gekås kanske har en egen, men att det finns en annan äkta on the peak? För mig spelar det ingen roll va det är för märke, bara hört att många har denna jacka och är skön och bra ?


    indaa skrev 2008-10-11 12:48:21 följande:
    men... on the peak för 300:- på ullared e ju inte samma som Peak/ peak performance som tex finns i sportbutiker för en tusenlapp eller två eller tre, eller mer.. de e ju ett plagiat...
  • indaa

    tror inte de är en äkta och en oäkta... utan on the peak e väl ett märke som härmar peak. och som ligger lägre ipris. och sen har gekås köpt in on the peak som blir billigare än i affär typ... skulle ja tro... men som sagt dem är snygga och billiga så vad gör de ;)

  • MiniMie

    ..tror nog inte heller att de finns äkta och o äkta "on the peak"... de är nog bara ett uttryck dom har i anonserna på tradera...

  • himla

    oj såååå har jag äntligen fått undan det mesta av gårdagens inköp !!! OJ så mycket roligt det fanns.. tur att bussen hade stort lastutrymme

    Har tagit lite kort som jag lägger in sen i bildtråden.. .ska ta å röja in resten av inköpen där de hör hemma ... mitt i renoveringskaoset

    Mycket folk var det igår, men hanterbart tyckte jag nog... gick i kassorna längst bort från ingången.... inte kö en enda gång där när jag gick ut 3 gånger sammanlagt !!! * ett tips*


    ♥Pontus 040812 v.35+4♥Sanna 061002 v.40+2♥mf 0511 & 0711♥
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8