• Skrutteruttan

    Me&i-tråden nr 9

    Startar nu en ny me& eftersom den andra stängs ner om några dagar...Här diskuterar vi underbara kläder, erfarenheter av me & i och förstås annat vi vill ha svar på och funderar över Glad.
    Me & i ´s hemsida har du här:

    www.meandi.se

    Regler från familjeliv:

    OBS! I tråden är det inte tillåtet att posta någon form av annons, varken direkta eller indirekta, varken köpes, säljes eller bytes.

    Allt detta räknas som reklam och ger en varning samt att tråden riskerar att stängas!

    Länk till bildtråden:

    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m35971465.html


    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-02 11:37
    Sluttråden:

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m38896367.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-02 11:40
    ...Och nya bildtråden:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38896802.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 09:43
    För att förtydliga reglerna från familjeliv:

    "Raka svar på direkta frågor är tillåtna. Tex lagerstatus, priser, hur man går tillväga för att kontakta en lokal säljare etc. Däremot får säljarna inte smyga in erbjudanden, framställa produkterna i positiv dager eller ens berätta vad de själva använder ur sortimentet.

    Att flagga för att en rea eller nytt sortiment är i antågande är reklam om inte någon i tråden har efterfrågat ett startdatum, för att ta ett exempel mellan svar på fråga och reklam.

    Det här gäller alla säljare (barnkläder, kosmetika, husgeråd, etc) som hänger på sajten privat."

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-07 05:54
    Hemliga plagg-tråden:

    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m41156660.html

    Slut-tråden:

    beta.familjeliv.se/Forum-5-88/m41156426.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 17:22
    Ny version av sluttråden:

    familjeliv.se/Forum-5-88/m41156426.html
  • Svar på tråden Me&i-tråden nr 9
  • Stormis
    rosenkind skrev 2009-01-05 07:50:59 följande:
    Ni som har molnjackan, matchar den med höstens bruna velourbyxor? Funderar lite om jag borde försöka få tag på ett par byxor... eller är de helt fel brun?Skulle ha varit bättre (enligt mig alltså) om molnjackan haft röda muddar..
    Me&I kör ju i princip alltid med samma nyanser genom kollektionerna så du kan nog köpa bruna byxor ganska riskfritt.
  • Mizaja

    Misan: Ja kommer gärna till dig med om du kommer till mig

    Maggn: Klart du ska komma hit med!

  • Mizaja

    Misan: Ja kommer gärna till dig med om du kommer till mig

    Maggn: Klart du ska komma hit med!

  • Clio

    Tema för våren är "kalas". Det är deras 10:e kollektion vilket blir en jubileumskollektion :)

  • Mimmis74
    Clio skrev 2009-01-05 10:12:01 följande:
    Tema för våren är "kalas". Det är deras 10:e kollektion vilket blir en jubileumskollektion :)
    Jasså, hur vet du det?
    (¯`°?.¸ ღ Mamma till Elsaღ ¸.?°´¯)
  • JWM

    Då har man sett Lingon & Blåbärs vårkollektion och visst rycker det i shoppingtarmen men icke här skall förhoppningsvis handlas Meandi när det släpps.

    Hoppas verkligen att den 10:e kollektionen blir bra både i kvalité och utseende!

    Att det är tema kalas till våren har dom ju talat om hela hösten ge oss något konktet istället som en ny färg eller ett mönster som gör comeback...

    Och snälla inga moln eller allovertryck vill ha N Y A mönster eller dom från 1 och 2 kollektionen som är så söta...
    Lilly & Harry samt Smulan tack ;)
    och kläder för tuffa grabbar 122/128 och uppåt inte fotbollar o bokstäver, blä blä

  • hennapenna
    Clio skrev 2009-01-05 10:12:01 följande:
    Tema för våren är "kalas". Det är deras 10:e kollektion vilket blir en jubileumskollektion :)
    Spännande!
    Jubileumspriser också hoppas jag
  • hennapenna
    JWM skrev 2009-01-05 10:32:48 följande:
    och kläder för tuffa grabbar 122/128 och uppåt inte fotbollar o bokstäver, blä blä
    Håller med, för sonen ville inte ha många plagg ur höstens kollektion. Håller tummarna!
  • JWM

    hennapenna skrev 2009-01-05 10:54:24 följande:


    Håller med, för sonen ville inte ha många plagg ur höstens kollektion. Håller tummarna!
    hur gammal är sonen?

    ja på ett vis blev det ju "billigt" då jag inte heller ville ha några mammaplagg och dotra inte är någon kjoltjej så väntar med spänning på våren och hoppas att den passar alla bättre...
  • hennapenna
    JWM skrev 2009-01-05 11:07:07 följande:
    hennapenna skrev 2009-01-05 10:54:24 följande: hur gammal är sonen?ja på ett vis blev det ju "billigt" då jag inte heller ville ha några mammaplagg och dotra inte är någon kjoltjej så väntar med spänning på våren och hoppas att den passar alla bättre...
    Jo det blev en relativt billig höst.
    Sonen är 5½ (vad gäller storlek så har vi nyss börjat med 122/128 på me&i). Han har länge varit bestämd med vilka kläder han gillar och inte. Och i höstens kollektion var det många "inte".
    Fast enklare åt 2½-åriga dottern
    Köper aldrig några mammaplagg eftersom de inte passar min kropp.
Svar på tråden Me&i-tråden nr 9