• yrväder

    Sytråden spinner vidare - Julröd rulle:-)

    Här samlas alla sömnadsintresserade, proffs eller totala nybörjare, oavsett vad vi syr. Av någon anledning blir det en hel del barnkläder.
    Alla är välkomna in med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

    UFO = Unfinished Objects, alltså saker som vi av någon anledning inte blir klara med och inte små flygande tefat som man kanske skulle tro

    Länkar till mönster, butiker osv finns i första inlägget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-12 11:45
    Coverprotråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m39250800.html

  • Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Julröd rulle:-)
  • Catwomen07

    God fortsättning på er!
    Satt på lillejulaftons morgon och sydde lite flaskpåsar, men naturligvis har jag inte fotat. *suck* jag som inte sytt på hur länge som helst. Ska se om jag inte kan få ta en bild i efterhand.
    Nu har jag en massa dagar ledigt så nu ska jag nog försöka sy en del. Har saknat det men inte orkat.

  • Dora

    God fortsättning!
    Fick ni några roliga klappar?
    Jag fick en rullkniv och en skärmatta av min sambo.

  • passau

    oj, oj, oj vilken julklapp jag fick av maken...
    hade önskat mig en ny pressarfot, å den fick jag, men sen fick jag även en husqvarna husky 910, med display...

    hjälp, har aldrig haft en ol innan... får så dåligt samvete när dom e så dyra, tänk om jag inte använder den ;)

  • Jalapeno

    grattis passau!
    börja använda den så löser det sig för du kommer nämligen bli fast

    jag fick två getter. Alltså inte give and get utan "riktiga" getter. En i Mosambique och en i Zimbabwe. o en fit-bräda till wii. Den har maken och barnen lekt med hela dagen o kört slalom.

  • Sandra G

    Har rockat julklapp in action om det är nån som är nyfiken

  • Rostis

    Hoppas alla har överlevt julen med förståndet i behåll har klapprockat lite.

    jag fick en konfektask till julklapp, men vi ger inte klappar till vuxna hos oss, så det var ju bättre än ingenting

  • Rostis

    Skulle lägga in en kommentar hos huldamaräng, men får bara ett förslag på engelska om att prenumerera på bloggen. Hur skall man göra om man vill lägga in en kommentar?

  • Sandra G

    Ingen aning Har precis börjat blogga och har inte lärt mig så mycket om det än Men när jag var inne där nu och tryckte på Kommentarer så kunde jag lägga in en.


    Rostis skrev 2008-12-25 20:57:48 följande:
    Skulle lägga in en kommentar hos huldamaräng, men får bara ett förslag på engelska om att prenumerera på bloggen. Hur skall man göra om man vill lägga in en kommentar?
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Julröd rulle:-)