• yrväder

    Sytråden spinner vidare - Julröd rulle:-)

    Här samlas alla sömnadsintresserade, proffs eller totala nybörjare, oavsett vad vi syr. Av någon anledning blir det en hel del barnkläder.
    Alla är välkomna in med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

    UFO = Unfinished Objects, alltså saker som vi av någon anledning inte blir klara med och inte små flygande tefat som man kanske skulle tro

    Länkar till mönster, butiker osv finns i första inlägget.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-12 11:45
    Coverprotråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m39250800.html

  • Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Julröd rulle:-)
  • Pillan81

    Nu har jag rockat helt underbara kläder. Kolla in vilket underbart tyg jag kommit över

  • ak74

    När kommer det nya kanintyger och i vilka färger?
    Jag har letat på hennes blogg men inte hittat något om det...

  • GOBLIgobli

    Jalapeno skrev 2009-01-12 21:11:56 följande:


    Hahahhahatrodde du bara var Spydig. Sorry. min laptop gav upp tangentbordet i förrgår
    Haha, neej! Blev bara så paff när det inte blev det man förväntade sig.
  • Jalapeno

    Inte du, asså.


    GOBLIgobli skrev 2009-01-12 22:04:18 följande:
    Jalapeno skrev 2009-01-12 21:11:56 följande:
    Haha, neej! Blev bara så paff när det inte blev det man förväntade sig.
  • GOBLIgobli

    Jalapeno skrev 2009-01-12 22:07:35 följande:


    Inte du, asså.
    Ahaa.
  • madebyinferno
    Humleblomstern skrev 2009-01-12 20:28:14 följande:
    madebyinferno skrev 2009-01-12 18:33:25 följande: Jag har gjort min senaste blöja efter det här mönstret www.geocities.com/gabrielbaby1/fuzzibunz.html, men med en front som Maries blöjor. Jag tror faktiskt att jag äntligen hittat ett mönster som fungerar! Ja, visst är den superfin, Maries blogg. Riktigt duktig är hon.
    Tack tack

    Hehehe, nu sitter jag och försöker tala om för maken vad en KAM-press har med bebisens blöjor att göra, han som precis försöker hänga med i alla tygblöjetermer ska nu också få höra om PUL-tyger mm
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Julröd rulle:-)