• RingRing

    Nya vi som försöker få syskon till våra änglar

    Välkommen alla gamla och nya till fortsättningen!



    Här får man tycka och känna och säga vad man vill utan att det blir fel.
    Ingen här inne klandrar någon annan för dess tankar.
    Alla har vi gått igenom samma hemska öde som gjort att vi kommit hit till denna tråd...



    Men nu är det dags för våra underbara änglar däruppe att få bli storasystrar/storebröder

    Så nu kör vi så det ryker



    + PLUS ÅT OSS ALLA +



    Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m26901686.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m29786350.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m35155057.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m38102012.html


    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m41097915.html
    BIM lista så vi har koll på varandra
    www.familjeliv.se/Forum-10-20/m41187392.html


    Du kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak....
  • Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar
  • smultronrt
    enbebisimagen skrev 2009-05-20 15:47:24 följande:
    Känner mig också så..! Kanske inbillar mig nu, vill ju så gärna, men har man inte lite ont i magen precis i början på grav?? har lite molande ont, brukar inte ha det.. Men det är säkert mens på G. Vill ju så gärna vara gravid..! Jag letar efter tecken på grav hela tiden.
    hade med molnande verk i tjejmagen ett tag idag, men det släppte.. jag har BIM den 28 maj så jag får vänta ett tag till med att testa.. mer symptom som kommit nuder dagen är att magen är svullen och jag har ont i ryggen.. men som du säger man letar efter teken för att man så gärna vill.. kanske inbillar man sig vissa teken med så jag ska inte hoppas
    saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • xerox

    Melkers mamma: Ja första tanken är alltid att man är gravid, sedan kommer inbillningstanken.. *suck* önskar att jag kunde testa mig nu så att man vet..
    Usch det är hemskt när man kommer till en sådan dag, det är snart 2 månader för mig..! tiden går så fort, vill bara bromsa upp.

    Smultronrt: Jobbigt att vänta, man vill ju veta nu..! Man hoppas men vågar samtidigt inte hoppas, vill ju inte bli besviken om det inte är något. Tror jag kommer börja gråta om mensen kommer..

    Styrkekramar

  • smultronrt
    enbebisimagen skrev 2009-05-20 22:58:52 följande:
    Melkers mamma: Ja första tanken är alltid att man är gravid, sedan kommer inbillningstanken.. *suck* önskar att jag kunde testa mig nu så att man vet.. Usch det är hemskt när man kommer till en sådan dag, det är snart 2 månader för mig..! tiden går så fort, vill bara bromsa upp.Smultronrt: Jobbigt att vänta, man vill ju veta nu..! Man hoppas men vågar samtidigt inte hoppas, vill ju inte bli besviken om det inte är något. Tror jag kommer börja gråta om mensen kommer.. Styrkekramar
    jag kommer stortjuta om mensen kommer det vet jag, även om jag är inställde på att jag antagligen inte är gravid, jag tror det kommer kännas som man förlorar ett barn till på något sätt (förstunden)
    saknar min dotter 25/3 - 28/3 09
  • anniloo

    smultronrt: jag vet hur det känns, varje gång mensen kommer så har man ju missat en chans att bli gravid...kram 

  • Malin F
    smultronrt skrev 2009-05-21 12:37:41 följande:
    jag kommer stortjuta om mensen kommer det vet jag, även om jag är inställde på att jag antagligen inte är gravid, jag tror det kommer kännas som man förlorar ett barn till på något sätt (förstunden)
    Jag har på ngt sätt börjat tappa hoppet om syskon... det har nu gått 1/2 år sedan Vides förlossning och ännu har inget hänt. Jag vet att det kan ta tid då det gjort det tidigare.. Håller tummar för dig nu! Kram
    ~Cornelia~ängeln Vide~
  • SofiaL

    MalinF; Kan inte göra annat än att hålla med om varje ord du säger! 7,5 månad sen Liam gick bort, inget händer.. Hoppet börjar sakta glida från mig.. Kram till dig vännen!!

  • Fossing

    Hoppas att någon i tråden snart kan få ett {#lang_emotions_plus} !
    Vi behöver det...

    Kram till alla fina mammor!


    ~Thea 22/9 2006 ~ Ängeln Love 8/4 2009~
  • xerox

    Tror jag har PMS så det skriker om de.. är allmänt grinig.. f-n. Har beräknad bim på söndag..
    Vill så gärna ha plus.

Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar