• Tessie80

    Trådiga flytningar, fattar ingenting?

    Det här med trådiga flytningar under äl-perioden, ska trådarna vara synliga eller hur ska man veta att det är trådar i flytningarna?

  • Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?
  • Tessie80

    Alltså jag når tappen, men det ömmar i magen när jag tar på tappen... Jag fick typ in tippen av långfingret idag.

  • Tessie80

    Trolltoka: Aha, tror du det? Tänkte inte på det... Det kanske det är. Har aldrig känt så förut så jag blev så snopen när det värkte till i magen helt plötsligt!

  • browniieee
    Trolltoka skrev 2009-06-04 21:45:09 följande:
    Kolla ENDAST tappen på morgonen det första du gör! På dagen när man varit i rörelse har tappen ändrat sitt läge i påverkan av kroppens rörelse. Tessie - Inte den blekaste aning! Visst sa du att karln stött i tappen nyligen? Kan vara så att den ändrat läge mycket och därav är öm. Men det är bara en teori.
    oj okej... ja men jag kände nu i alla fall, nästan hela långfingret åkte in

    har just tagit två nya bilder på flytningar... De ligger i mitt galleri.. kommentera gärna
  • Tessie80
    browniieee skrev 2009-06-04 21:58:44 följande:
    oj okej... ja men jag kände nu i alla fall, nästan hela långfingret åkte in har just tagit två nya bilder på flytningar... De ligger i mitt galleri.. kommentera gärna
    Nästan hela?! Hahaha!! Jag har också såna flytningar... Klumpar liksom. Idag fick jag ut en redig klump, skitäckligt jag vet... De klara flytningarna som jag får ut kan jag inte göra så långa trådar av som dom där äckliga klumparna.
Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?