• Anonym

    Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...

    Hur blir det?? Har pendat mellan två killar ett tag och bestämt mig för att köra på det trygga, säkra... Men en sak oroar mig, den killen som jag har varit med nu ett halvår är väldigt välutrustad, grov. Sexet har ju onekligen varit gudomligt skönt pga detta. Nu ska jag alltså tillbaka till en liten kuk, kommer jag bli skogstokig eller anpassar fittan sig?? Det känns ju liksom så mycket mer när man blir ordentligt uppfylld av kuk...

  • Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-20 16:25:03 följande:
    Haha , är det någon mer än jag som misstänker att det kommer sluta med att TS lever med minikuken och knullar med bamsingen vid sidan om ?
    Jag. Det är väl allmänt känt att många tjejer föredrar att både ha kakan och äta den.
  • jacob 43x27cm
    Anonym skrev 2012-02-20 16:46:11 följande:
    Jag. Det är väl allmänt känt att många tjejer föredrar att både ha kakan och äta den.
    Jag håller med. Det är väldigt många tjejer inte hålla sig bort från en riktigt stor kuk trots att de har ett förhållande. Och singlar är som tokiga på riktiga bamsingar, förut var det i PK att säga att "ju större desto bättre" med hänsyn till killar med lite mindre men nu har de flesta tjejer tuffat till sig och säger som det är.  Absolut inget att skämmas för tycker jag, snarare tvärtom...
  • Anonym
    jacob 43x27cm skrev 2012-02-20 20:37:36 följande:
    Jag håller med. Det är väldigt många tjejer inte hålla sig bort från en riktigt stor kuk trots att de har ett förhållande. Och singlar är som tokiga på riktiga bamsingar, förut var det i PK att säga att "ju större desto bättre" med hänsyn till killar med lite mindre men nu har de flesta tjejer tuffat till sig och säger som det är.  Absolut inget att skämmas för tycker jag, snarare tvärtom...

    Ja och om några generationer så är vi tillbaka till djurvärlden där dom starkaste får föra generna vidare, inte den med störst kuk. Hanarna blir rivaler och slagsmål på liv och död om honans brunst uppstår och då är en stor kuk en klen tröst, en stor biceps däremot kommer man då långt med :)
  • jacob 43x27cm
    Anonym skrev 2012-02-20 20:55:03 följande:
    Ja och om några generationer så är vi tillbaka till djurvärlden där dom starkaste får föra generna vidare, inte den med störst kuk. Hanarna blir rivaler och slagsmål på liv och död om honans brunst uppstår och då är en stor kuk en klen tröst, en stor biceps däremot kommer man då långt med :)
    Ja, vem vet men idag är det stor kuk som gäller och det är inte som någon tjej ber om ursäkt för
  • AA2012

    Jisses vilket i-lands problem och dessutom tror jag TS är en kille, när man läser vad h*n skrivit så är det troligtvis så som jag tror.....Foten i munnen

  • Anonym
    jacob 43x27cm skrev 2012-02-20 20:57:26 följande:
    Ja, vem vet men idag är det stor kuk som gäller och det är inte som någon tjej ber om ursäkt för
    Du har legat med alla eller pratat med alla tjejer om det förstår jag? :)
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-02-20 21:00:56 följande:
    Du har legat med alla eller pratat med alla tjejer om det förstår jag? :)
    Nej jag tackade nej. Jag föredrar nämligen att bli knullad och inte pålad!
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • HäckHäxan
    jacob 43x27cm skrev 2012-02-20 20:57:26 följande:
    Ja, vem vet men idag är det stor kuk som gäller och det är inte som någon tjej ber om ursäkt för
    Är du dum på riktigt eller spelar du bara för jävla bra???

    Det är olika och även bland fler av de som föredrar större än medel, skulle nog backa för din kuk. Sanningen så som jag kan se den, dock byggt på personliga kontakter är att män med väldigt stora kukar inte alls få knulla lika mkt som de vill av många olika skäl, men ändå.
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Apocalypso
    jacob 43x27cm skrev 2012-02-20 20:57:26 följande:
    Ja, vem vet men idag är det stor kuk som gäller och det är inte som någon tjej ber om ursäkt för
    Tungan ute
    Only weak men fear strong women!
Svar på tråden Att gå från en stor kuk till en mycket mindre...