• ANOF

    Jag har blivit åldersdiskriminerad.

    När jag skulle gå och bada i var det barnsimning med discomusik. Det blev gå gnäll om att jag skulle in och bada då, men jag fick i alla fall komma in till slut. Sen blev det en massa gnäll på mig när jag var inne och badade om olika saker som jag gorde som var precis det som barnen gjorde. Det slutade med att jag blev avstängd från badet och mitt kort drogs in!

    Det här är ingety annat än åldersdiskriminering! Jag beteedde mig inte på något annat sätt än barnen!

  • Svar på tråden Jag har blivit åldersdiskriminerad.
  • ExAnimo
    ANOF skrev 2009-11-14 17:45:19 följande:
    Jag tycker det är osammanhängande och föer mycket atyt svara på.
    Det är beklagligt att du uppfattar mitt inlägg med frågor som osammanhängande.

    Själv tycker jag att de verkar väldigt logiska och ärligt välmenade.

    *funderar på hur jag ska kunna göra mina funderingar och frågor till dig mer tydligare och sammanhängande*
    TACK alla ni på FL för att ni funnits som stöd här..www.familjeliv.se/Forum-5-190/m39759241.html
  • ANOF
    sasssyy skrev 2009-11-14 17:47:23 följande:
    Fråga ett: tycker du att det är DIN uppgift att fostra andras barn?
    Nej, men man kan hjälpa andra föräldrar med det. Och om jag nu befinner mig i närheten av ofostrade barn så kan jag alltid påtala det.
  • Mrs Winter
    ANOF skrev 2009-11-14 17:52:22 följande:
    Nej, men man kan hjälpa andra föräldrar med det. Och om jag nu befinner mig i närheten av ofostrade barn så kan jag alltid påtala det.
    Vem tvingade in dig bland des ouppfostrade barn? 
    Ett påspacklat skal är ej allt.
  • linjes

    Varför accepterade du inte att det var barnsim?

    Du blev inte alls diskriminerad,löjligaste jag har hört

  • sasssyy
    ANOF skrev 2009-11-14 17:52:22 följande:
    Nej, men man kan hjälpa andra föräldrar med det. Och om jag nu befinner mig i närheten av ofostrade barn så kan jag alltid påtala det.
    Vem har dött och gjort dig till gud och allsmäktig att avgöra om de beter sig ouppfostrat.. de var i en SIMHALL på bokad BARNTID, dessa tider avsätts för att de vuxna som vill simma i lugn och ro i SIN TUR ska kunna få lugna motionssimmstimmar....För att det ska bli rättvist som du ju så gärna vill.
  • Mary Jo

    Den här tråden är ju skrämmande! Ts,är inte du en VUXEN människa?

    1. Det var BARNSIM. du gick dit och propsade på att få gå in o simma och sen blir du upprörd för att dom skvätter vatten o LEKER?!?! det är ju barn,det är därför dom hade barnsim!

    2. På badhuset här där jag bor är det 2-3 ggr i veckan motionssim och vattengympa. då stängs övriga badhuset ner på kvällarna och barnen får gå hem. Då är det väl helt i sin ordning att BARNEN få ha BARNSIM nån gång oxå!

    3. Du har inte blivit åldersdiskriminerad. du har blivit avstängd för att du beter dig som en tok! Tänk dig själv om det kommer en medelålders kärring o börja göra kanonkulan,skvätta vatten o skrika o uppföra sig som en tok när du är liten och simmar och leker!?

    STACKARS BARNEN,DOM MÅSTE BLIVIT VETTSKRÄMDA!

    lycka till säger jag bara,anmäl på du. du kommer aldrig få rätt!

  • M C
    ANOF skrev 2009-11-14 17:52:22 följande:
    Nej, men man kan hjälpa andra föräldrar med det. Och om jag nu befinner mig i närheten av ofostrade barn så kan jag alltid påtala det.
    Beror inte det på hur långt bort föräldrarna är?
  • Milki

    Upplysningsvis behöver du inte försöka uppfostra andras barn, ANOF. Jag är alldeles säker på att barnens föräldrar är fullt kapabla att göra det själva:)

  • Stinky

    ANOF, har du ingen stöd- eller kontaktperson eller annan personal på ditt boende som du kan diskutera saken med? Som på ett konkret sätt kan förklara för dig vad det var som blev fel i den här händelsen?

  • sasssyy

    ANOF.. jag har sagt det förr och jag säger det igen.

    OM väldigt många människor påpekar att du tänker och gör fel i en situation, är det då inte dags att börja fundera på om de kanske faktiskt har rätt och du har fel???

Svar på tråden Jag har blivit åldersdiskriminerad.