• Kaxmaja

    Melodifestivalen 2010

    Fram med fjäderboorna, på med paljetthattarna, nu kör vi.
    Tävlingen vi bara älskar. ALLT ska stötas och blötas i denna tråd.

    För att underlätta har jag gjort iordningen en Melodifestivalblogg där det står vem som tävlar var och när. Kommer även uppdatera med vilka som går vidare och om det är återkommande frågor här i tråden vi till sist tröttnat att svara på så läggs även sånt in i bloggen {#lang_emotions_wink}

    Trådförsök nr 2 {#lang_emotions_kiss}
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-06 18:28

    Melodifestivalbloggen
    www.familjeliv.se/Bloggar-10-32/b121077.html
  • Svar på tråden Melodifestivalen 2010
  • Lilly80
    Christ skrev 2010-02-06 21:59:03 följande:
    Har Ola varit sjuk eller något? Kommer inte ihåg att han haft så pass dålig röst innan? Eller kanske bara att jag inte orkat lägga märke till det tidigare. Salem Al Fakir var tämligen överlägsen idag. Fanns egentligen inte ens en tvåa i mina ögon. Och då är jag ändå ett SJUKT stort fan av Pain Of Salvation (deras vanliga musik) men vette fan varför SVT valt den just låten åt dem, de kan så mycket bättre än det där.
    Tycker med att Ola sjöng illa och verkade tappa texten också ibland, eller vad det för att rösten försvann..
  • JennyL29

    Ja va bra att Ola gick vidare, hoppas han går långt.


    altså Dolph ar  oväntat bra som programledare, har han nån berättarröst i nån tecknad serie? Känenr igen hans röst?
    Men Tyckte Måns var lite pinsam.
    Jenny silver var klart sämst och Frispråkarn. 
  • Miot

    Säger bara: SKITbidrag!! Den enda jag tyckte var någorlunda bra var Linda Pitchard. Men neeeej, det gick inte.... Hoppas det blir bättre!

  • Lillismaj

    Jag säger bara...Dolph! Blir så glad av att få se en "riktig" man för en gång skull.
    Wow! Vilket utseende, vilken röst, vilken utstrålning. Undrar hur många hjärtan den karl har krossat.
    Annars var Jessica och Salem bäst. Hör och häpna men jag gillade Jenny Silvers låt lite grann. Det var något med den men vet inte riktigt vad, för den var ju ganska sjuk.

  • Lillismaj
    Odile skrev 2010-02-06 22:08:12 följande:
    Ni som gillade Jessica Anderssons låt, har ni aldrig hört "Memories" från Cats??
    Jo absolut, det är en alldeles fantastisk låt! Jessicas var inte alls i närheten av den, men rätt bra ändå. Tyckte inte att de var lika heller.
Svar på tråden Melodifestivalen 2010