• Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25
  • Ela
    Barcelona08 skrev 2010-04-07 17:11:57 följande:
    Hoppsan, så går det när måndag är en röd dag ;)Idag blir det köttfärssås och pastaspiraler.
    Men det lät som en väldigt god middag att äta på en tisdag också!

    Idag blev det blodpudding här. Ingen favorit hos mig men både maken och äldsta dottern gillar det och eftersom det är de (eller ja ja, maken då) som ser till att maten står på bordet när jag kommer från jobbet får de stå för planeringen.
    Två är dubbelt så bra
  • Who knows
    Who knows skrev 2010-04-07 06:10:34 följande:
    Har testat ett nytt recept på gulaschsoppa så den ska vi smaka ikväll
    Den blev god
  • Mumu

    Frukostbuffé på hotellet, jag gissar på att det kanske blir lite yoghurt med müsli, löskokt ägg med kaviar och en smörgås. Eller kanske äggröra och bacon... Eller... plättar? Nej, jag vet inte, kanske bäst att ta lite av allt !


    Lunch kommer vi nog också att äta på hotellet, men det blir sen lunch efter att vi varit och checkat ut och badat. Lika bra är det, för sen åker vi tåg vid middagstid så då blir det nån sunkig tågmat.
    Men nu längtar jag efter att laga egen mat! Normala portioner (vansinnigt stora portioner här) till normala priser ...
    Bäst just nu: HIMYM
  • levandecharader

    Igår var jag och maken barnfria så vi gick ut och åt tapas på caliente, såå gott var det Idag blir det fläskkotlett med ris, wokade grönsaker och någon god sås, kanske curry.

  • Halvblod

    Stekt ris och vårrullar.


    (¯`°?.¸ ღ Leia - 070715 ღ ¸.?°´¯) (¯`°?.¸ ღ MakkaPakka - 100819 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25