• Svar på tråden Mola/Druvbörd
  • vanna
    Karolina1134 skrev 2010-08-14 01:26:50 följande:
    Deppar och drikcer öl.
    Mina värden ligger stadigt på 0 och jag kommer förhoppningsvis bli friskförklarad i oktober men vad gör det när pappan nu har bestämt sig för att han inte vill ha några fler barn. Han har barn sen innan men inte jag. Jag skulle ha varit höggravid nu.
    Nu känns nästan som den där friskförklringen jobbig. Så länge jag är "sjuk" får jag inte bli gravid men sen då? Sen, då kan jag inte bli gravid för då vill inte HAN.
    Jag korkar upp en öl till och tar en snus och en cigg och tjurar och bölar på balkongen...
    Nä .. vad jobbigt ! Men tror du inte att han bara är rädd att det ska hända igen? Du får försöka berätta för honom precis hur du känner .. att du verkligen sett fram emot att få ett barn och hur mycket det betyder för dig ..
    Hoppas att det löser sig, Kramar
  • wass

    Epelino- det var länges en du va inne och skrev något. Hur mår du? vad händer?

    Kram tänker på dig

  • wass

    Fan, ibland skriver man så fort så det blir stavfel     sånt händer..

  • wass

    Hej Karolina

    vad händer? vill han inte ha barn helt plötsligt? tror du att han inte ångra sig?  jag vet vad du går igenom, har själv varit där.. Hoppas på dig
    kram

  • Anonym (orosmolnet)

    epelino, jag skulle gärna läsa din blogg, men den är låst..

  • kasa01

    Hej alla,
    Blev orolig att tråden avslutats, hur länge får den "leva"? Dags att skapa ny?
    Epelino, hur mår du? Vad händer? Känns jätte olustigt att ine läsa något ifrån dig, du som hela tidien varit så positiv. Kan inte ens tänka mig hur jobbigt det måste vara för dig, hoppas varje dag att det ska stå några ord...

  • vanna

    känns så konstigt att Epelino inte är med (inloggad) på FL längre. OROLIG!!!! Har det hänt något?! Försökte gå in på bloggen med men den kommer jag inte in på !
    Är det nån som vet vad som händer, orolig att det har hänt nåt hemskt!

    Kram på er alla .. vi måste fortsätta hålla tråden vid liv!!!

  • vanna

    ps .. har skapat en ny tråd som heter .. vill bli gravid men kroppen vill inte ..
    kom gärna in och skriv där! Man kan ju åxå säga att den heter . vill bli gravid med DOKTORN vill inte!! =) så har det ju varit ett tag .. nu får ju jag bli gravid MEN kan inte!

    Kram på er!

  • wass

    ja, vi måste hålla igång denna tråd!  jag är också nyfiken vad som kan ha hänt Epelino-stackare!! 

    Vanna- Varför kan du inte bli gravid för?  Vi får försöka om två veckor igen   rädd att det inte skall funka denna gången heller...

    Kram alla
    Trevlig helg

Svar på tråden Mola/Druvbörd