• summertime123

    tips på riktig gråtfilm!!

    Tänkte hyra en film online på headweb ikväll men eftersom jag inte har ngn koll på vad man ska se så vill jag ha lite tips innan jag betalar för en dålig film Gärna en riktig gråtfilm.. drama lr romantik.

  • Svar på tråden tips på riktig gråtfilm!!
  • mamlan
    mamlan skrev 2010-08-04 22:55:23 följande:
    En lite äldre gråtfilm, "Mask" med Cher och Eric Stoltz...Då gråter jag floder.
    OBS!!!! Inte att förväxla med The mask med jim carry..det här är en HELT annan film.
  • summertime123
    NEEEEEEEEJ!
    Se INTE P.S I love you. Sämsta filmen någonsin. Satt och gäspade mig igenom dessa olidliga timmar, medan jag väntade på en handling, typ. Bortslösad tid och bortslösade pengar!
    hahahha så olika man kan va. Det tog mig kanske 10 min innan jag började storböla och grät verkligen igenom heeeela filmen

    ååh vad kul med så många tips! Den gröna milen är helt underbar...
    mamlan skrev 2010-08-05 13:49:26 följande:
    OBS!!!! Inte att förväxla med The mask med jim carry..det här är en HELT annan film.
    jag minns den filmen med Cher!! Måste ha sett den när jag va tonåring...
  • Novemberstjärnan

    the notebook tyckte jag var fin, och väldigt sorglig.

  • Nickan10

    En  film som kan köpas via nätet är "Once Around" av Lasse Hallström...jag gråter floder varje gång. Helt underbar. Finns en svensk titel också på den, tror att den är "mannen som inte passade in".
    Fantastisk film med ett djup, humor och varm känsla som slår alla andra jag sett. Kan varm rekommenderas!!

  • BuoBä

    Jag bölar som en galning till "Forrest Gump".


    Senaste filmen jag grät mig igenom var "Emmas lycka", en tysk film som lät som en komedi när jag läste omslaget. Men den var bra.

Svar på tråden tips på riktig gråtfilm!!