• Anonym

    Sexuell väckning - sitta på den sovandes ansikte

    Hej

    Jag undrar om det är någon som har erfarenheter av att väcka sin kille med att sitta på hans ansikte. Killar som blir utsatta för det får också svara (ur sitt perspektiv givetvis)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sexuell väckning - sitta på den sovandes ansikte
  • Haskel

    Övergrepp, äckligt, bli förbannad???? Har ni ingen humor. Själv skulle jag bli väldigt glad om jag blev väckt på det viset. En kvinnas kön är väl det finaste som finns, att vakna med det intill sitt ansikte kan väl inte göra en arg. Visa varandra lite kärlek istället. Kram på er:) 

  • Sommarblomma

    Lördagsmorgon skulle kanske vara perfekt... Men ikväll är han på akuten med sin mormor. Kanske vore det lite respektlöst... :P ska ju dessutom försäkra mig om att han verkligen vill först... Vill han, då vågar jag!

  • Anonym

    Blir ibland väckt då muffen placeras rätt över ansiktet, visst kan gårdagens sperma smaka skumt men hon gillar det så varför klaga? Nästa gång är det ju hon som blir väckt med ett präktigt morgonstånd i mungipan, och hon har inte vänt sig åt andra hållet hittills trots 17 år tillsammans. Sex för oss handlar om att ge och ta.

  • sixtenblixten

    Önskar att min fru skulle sätta sej på mitt ansikte

  • Sommarblomma

    Sixtenblixten - du kanske behöver be henne. Trots att jag vill och skulle tycka det är sexigt är det inget jag skulle göra utan mina aningar om hans önskan med mig över hans ansikte...

  • sixtenblixten

    Jag sa det åt henne en gång för flera år sen att jag tycker det skulle vara sexigt om hon satte sej på mitt ansikte men hon gillade inte det. Men nu har vi gått framåt med sexuella lekar och prövat med lite leksaker så kanske det är dax att fråga på nytt

Svar på tråden Sexuell väckning - sitta på den sovandes ansikte