• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (detärjagdet!)
    Anonym (ooops) skrev 2011-04-16 12:46:47 följande:
    + att jag tycker det är superlöjligt när folk måste kommentera tvärtemot här enbart för att de känner sig träffade...
  • Anonym

    +att jag är deprimerad men skäms för att söka hjälp.

    +att rödhåriga barn är fula!

    +att det är sämre att få pojkar.T.ex om en kompis säger att de väntar en pojk:jaha vad tråkigt för er tänker jag då..Stackars er.

    +att barnen på dagis som har gamla urtvättade kläder på sig,tänker jag att föräldrarna är riktiga taikons..

    +att jag egentligen hatar min kompis.

  • Anonym (äckel)
    Anonym (ooops) skrev 2011-04-16 12:46:47 följande:
    + att jag tycker det är superlöjligt när folk måste kommentera tvärtemot här enbart för att de känner sig träffade...
    skulle aldrig erkänna att jag tycker att det är löjligt att kommentera vad folk kommenterar.
    Anonym skrev 2011-04-16 13:59:09 följande:
    +att jag är deprimerad men skäms för att söka hjälp.

    +att rödhåriga barn är fula!

    +att det är sämre att få pojkar.T.ex om en kompis säger att de väntar en pojk:jaha vad tråkigt för er tänker jag då..Stackars er.

    +att barnen på dagis som har gamla urtvättade kläder på sig,tänker jag att föräldrarna är riktiga taikons..

    +att jag egentligen hatar min kompis.
    + att folk som tycker att det är sämre att få pojkar kommer säkerligen från ett öststatsland, typ Ryssland eller Estland.
  • Anonym (usch)

    Kommer aldrig att erkänna att jag en gång bajsade i skogen för att jag har sån jävla fobi mot utedass då jag var i stugan, var dock bara kring 12 år. Min hund som då var valp lyckades hitta skithögen och börja äta av den.
    Var fruktansvärt att försöka skölja ur munnen på hunden och varje gång jag berättar denna historia säger jag att det var min kusin som var den som bajsade i skogen.. Taskigt kanske, men jag vågar inte stå för att det var jag, ha ha

  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2011-04-16 10:54:39 följande:
    Tycker folk som kör brio o emmaljunga är såna riktiga bönder. Ger bara de med bugaboo en chans
    En chans på vad?
  • Anonym (äckel)
    Anonym (usch) skrev 2011-04-16 21:33:33 följande:
    Kommer aldrig att erkänna att jag en gång bajsade i skogen för att jag har sån jävla fobi mot utedass då jag var i stugan, var dock bara kring 12 år. Min hund som då var valp lyckades hitta skithögen och börja äta av den.
    Var fruktansvärt att försöka skölja ur munnen på hunden och varje gång jag berättar denna historia säger jag att det var min kusin som var den som bajsade i skogen.. Taskigt kanske, men jag vågar inte stå för att det var jag, ha ha
    Jag kommer aldrig erkänna att jag bajsade på poolkanten på en villatomt i Djursholm när jag var tio år. På något sätt försökte jag få bort eller dölja bajset, vet inte hur det gick. Vet bara att jag och min mamma inte var på besök där igen, utan det var mammas väninna som besökte oss därefter, i vår sunkiga trea.
  • Anonym (ooops)
    Anonym (äckel) skrev 2011-04-16 21:23:06 följande:
    skulle aldrig erkänna att jag tycker att det är löjligt att kommentera vad folk kommenterar.
    Anonym skrev 2011-04-16 13:59:09 följande:
    +att jag är deprimerad men skäms för att söka hjälp.

    +att rödhåriga barn är fula!

    +att det är sämre att få pojkar.T.ex om en kompis säger att de väntar en pojk:jaha vad tråkigt för er tänker jag då..Stackars er.

    +att barnen på dagis som har gamla urtvättade kläder på sig,tänker jag att föräldrarna är riktiga taikons..

    +att jag egentligen hatar min kompis.
    Då tycker du alltså att du själv är löjlig med andra ord? Är det det du aldrig kommer erkänna? El missuppfattade jag?
  • Anonym (äckel)
    Anonym (ooops) skrev 2011-04-16 23:47:54 följande:
    Då tycker du alltså att du själv är löjlig med andra ord? Är det det du aldrig kommer erkänna? El missuppfattade jag?
    Nja, delvis, men också att det jag citerade var löjligt.
  • Anonym (ooops)
    Anonym (äckel) skrev 2011-04-16 23:52:45 följande:
    Nja, delvis, men också att det jag citerade var löjligt.
    Ok, då förstod jag rätt. Du tycker att det är löjligt att kommentera andra men gör det själv. Skrattande
  • Anonym (äckel)
    Anonym (ooops) skrev 2011-04-16 23:57:32 följande:
    Ok, då förstod jag rätt. Du tycker att det är löjligt att kommentera andra men gör det själv. Skrattande
    Nja, jag tycker att det är löjligt att tycka att det är superlöjligt att folk måste kommentera tvärtemot här enbart för att de känner sig träffade.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!