• Anonym (besviken)

    Tappat tron på det manliga släktet!

    Alltså ärligt talat finns det män som inte är otrogna? Som nöjer sig med en kvinna och vill leva med henne resten av sitt liv?!? Är det så jävla svårt för män att hålla picken i styr?

    Kom igår på min man ännu en gång med att ha varit otrogen....Har väl förlåtit ca. fem gånger förut då jag vetat att han haft problem innan men nu två år efter trodde jag verkligen att han hade ändrat sig. Känner mig så jävla blåögd och lättlurad. Äcklad och naiv. Hur kan han ha sex med mig, säga att han älskar mig och vill leva med mig resten av sitt liv och samtidigt bakom ryggen på mig träffa och aktivt söka efter andra tjejer? fy fan jag förstår inte :(  mitt ex lämnade mig för horor i thailand och denna killen har under hela vårt förhållande gått bakom ryggen på mig med allt som man bara kan tänka sig. Fy fan för dig, du har gjort mig så jävla illa.......Fy fan Gråter

  • Svar på tråden Tappat tron på det manliga släktet!
  • Anonym

    Jag tänkte länge och nä, jag kommer inte på en man som varit trogen sin flickvän. Det värsta är att tjejerna inte vet om det. Min kille har så vitt jag vet inte varit med någon annan och det är jag tacksam för. Fick jag reda på att han hade varit det så skulle jag slänga ut honom!

  • Jennie med ie

    Jag har också blivit "utsatt" för otrohet, men jag är himla glad att det inte fått mig att aldrig vilja leva med en man igen. Ohnej, jag älskar att leva med en man... en man jag älskar... och om jag inte har någon sådan så älskar jag att umgås intimt med män jag finner attraktiva   Har jag ett förhållande vill jag helst såklart att han är trogen, men jag ser inte otrohet som det värsta som kan inträffa och inte som nåt som tvunget innebär slutet på relationen.


  • giftfri

    Kvinnors otrohet ökar markant, medans männens är oförändrad såg jag i en undersökning..., det fanns ett klart samband mellan kvinnors högre befattningar å ökad otrohet.., samma som hos män alltså..


    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Anonym (Robert)
    Anonym (Aldrig mer) skrev 2011-07-25 18:55:30 följande:

    Undrar också vart man hittar trogna män. Tror inte att det går. Har varit med om otrohet och det har gjort att jag också har tappat tilltron på alla män, tyvärr. Därför har jag bestämt mig för att leva singel resten av livet.
    Det spelar ingen roll vad gör du gör, ser ut eller är som person dom blir aldrig nöjda med dom har utan vill alltid pröva något nytt när tillfälle ges. Kan låta bitter men det är jag inte utan bara lättad över att jag slipper dom hädanefter. Kommer aldrig mer släppa in en "man" in mitt liv mer. Finns så mycket mer i livet än män. Det är inte dom som gör att man lever snarare tvärtom, man dör inombords av sveken och alla lögner.


    Trist att du är "bränd", men du har fel.

    Jag ser bra ut och blir ofta utsatt för frestelser, men har aldrig varit otrogen med min fru (11 års förhållande) eller någon tidigare flickvän. Detta trots att min fru inte har lust att ligga med mig mer än 2-3 ggr per månad och jag är så kåt att det värker.

    Tror knappast att jag är så unik, faktiskt! Var man hittar trogna män än kanske ändå en svår fråga; jag tror knappast det är någon skillnad mellan hantverkare / akademiker o.s.v. i det här avseendet utan det gäller att hitta en man som du känner verkligen är lojal. Lycka till i framtiden!
  • pebelund
    Anonym (Aldrig mer) skrev 2011-07-25 19:16:14 följande:
    Då har inte du tappat tron helt och hållet, det låter bra.

    Ne, det tar en tid komma över det man blivit utsatt för, men jag mår bäst ihop med någon och saknar kärlek, närhet och mys . Är inte skapt för att leva singel känns det som, och då måste man ju våga även om man blivit rätt bränd. 

    Dock har man två barn ta hänsyn till nu också så man får ta det varligt.  
  • Dan02
    Anonym (besviken) skrev 2011-07-25 18:12:22 följande:
    Alltså ärligt talat finns det män som inte är otrogna? Som nöjer sig med en kvinna och vill leva med henne resten av sitt liv?!? Är det så jävla svårt för män att hålla picken i styr?

    Kom igår på min man ännu en gång med att ha varit otrogen....Har väl förlåtit ca. fem gånger förut då jag vetat att han haft problem innan men nu två år efter trodde jag verkligen att han hade ändrat sig. Känner mig så jävla blåögd och lättlurad. Äcklad och naiv. Hur kan han ha sex med mig, säga att han älskar mig och vill leva med mig resten av sitt liv och samtidigt bakom ryggen på mig träffa och aktivt söka efter andra tjejer? fy fan jag förstår inte :(  mitt ex lämnade mig för horor i thailand och denna killen har under hela vårt förhållande gått bakom ryggen på mig med allt som man bara kan tänka sig. Fy fan för dig, du har gjort mig så jävla illa.......Fy fan Gråter
    Jag har en manlig vän som var notorisk otrogen i alla sina förhållanden. Dom var många och korta. Nu har han barn och med en dam och jag tror inte han kommer vara otrogen igen. Förhopningesvis sedan han träffade mig och många av mina kompisar. Han är den enda mannen i mitt umjänge som varit otrogen, förutom farsan. Annars har jag själv varit utsatt för 3 otrogna kvinnor. Släng ut din nuvarande. Hitta ny och blicka framåt. Din nuvarande kommer göra om det, igen och igen och igen. Han e sånn.
  • Petra10

    Det tog mig 3 riktiga förhållanden tills jag hittade den rätta som än så länge hållit sig till mig :) Han är då trogen på alla plan och skulle nog aldrig göra något mot mig och våra barn. För han själv har blivit bedragen.

    Dom som haft partners som varit otrogna tror jag har "lättare" att hålla sig till en...  Dom vet hur ont det gör att bli sårad på det svekfulla vis....

    till dig TS så släng ut karln... han verkar ju totalt rubbad.... du förtjänar bättre :) Stå på dig. Lovar att det finns bra män där ute!!! ge inte upp!!!

  • Anonym

    Har nu levt singel i 2,5 år o har fullständigt tappat tron på den trogne mannen. Min förra man var otrogen o de jag nu träffar har ofta fruar, sambosar o flickvänner. De flesta är mer eller mindre öppna med att de är upptagna o bara vill knulla lite. En gift man har jag haft ett långt förhållande med. Jag gör slut varje gång vi ses, men det hjälper inte ett dugg nästa gång vi ses. Han är den bästa jag haft, men han är lika gift nu som då vi först träffades. 
    Så, nej trogna män finns inte. De fruar, sambosar o flickvänner som tror det är ganska lurade eller blåögda.  

  • Binary

    sitter med telefonen nu så det blir ett kort inlägg. men att dra hela det manliga släktet över en kam för ett par arslens skull tycker jag inte verkar rätt.


    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • giftfri
    Binary skrev 2011-07-28 11:48:38 följande:
    sitter med telefonen nu så det blir ett kort inlägg. men att dra hela det manliga släktet över en kam för ett par arslens skull tycker jag inte verkar rätt.

    Tror inte det manliga släktet har nåt behov eller nytta av TS...
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
Svar på tråden Tappat tron på det manliga släktet!