• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (ny)
    Heidi1 skrev 2011-12-09 16:29:25 följande:
    nyfiken, hur var dejten? vad gjorde ni?
    det var en bra dejt. vi var bara och fikade och sedan så följde jag honom till jobbet o sen visade han mig runt där

    Det känns bra för vi kan snacka om allt, jag som brukar vara så nervös över vad man ska prata om haha, men det funkar väldigt bra. Jag börjar känna att jag kanske inte är lika rädd längre liksom. Det känns ju bra, även om jag fortfarande behöver utrymme och så så känns det bra.
  • Heidi1
    Anonym (ny) skrev 2011-12-09 16:30:49 följande:
    det var en bra dejt. vi var bara och fikade och sedan så följde jag honom till jobbet o sen visade han mig runt där

    Det känns bra för vi kan snacka om allt, jag som brukar vara så nervös över vad man ska prata om haha, men det funkar väldigt bra. Jag börjar känna att jag kanske inte är lika rädd längre liksom. Det känns ju bra, även om jag fortfarande behöver utrymme och så så känns det bra.

    kul kul, alltid skönt när pratetet flytter på och man känner att räddslan är på väg bort.
    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Anonym (jobbigt)

    På flyget idag satt jag jämte en skådespelare jag inte kommer ihåg namnet på, han ser rätt trevlig ut o jag funderade på om jag skulle flörta lite men så såg jag att han hade ring på fingret så jag sansade mig.
    O i säkerhetskontrollen stod en kille jag har dejtat för några år sen, haha

  • Heidi1
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-09 16:37:50 följande:
    På flyget idag satt jag jämte en skådespelare jag inte kommer ihåg namnet på, han ser rätt trevlig ut o jag funderade på om jag skulle flörta lite men så såg jag att han hade ring på fingret så jag sansade mig.
    O i säkerhetskontrollen stod en kille jag har dejtat för några år sen, haha

    ja iband kan det vara bra och sansa sig lite.

    Jag vill vara hos min dejt NUUUUUUU 
    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Anonym (Fågelskrämman)

    Jag har en fråga till alla er expert dejtare :). Om ni börjat träffa någon från nätet och träffas typ 2 gånger i veckan och pratar varje dag hade ni då gått in lika ofta på dejtingsidan ni träffades på? Har träffat en kille och vi träffas och pratar massor men han loggar fortfarande in på dejtingsiten 3-4 gånger per dag. Jag själv är nästan aldrig inne sen jag träffade honom, även om jag hade velat så hade det inte hunnits med då jag träffar honom så fort jag är ledig. Vad är era erfarenheter av sånt här? Och jag avskyr mig själv lite lite som analyserar såhär haha.

  • Anonym
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-12-09 18:44:05 följande:
    Jag har en fråga till alla er expert dejtare :). Om ni börjat träffa någon från nätet och träffas typ 2 gånger i veckan och pratar varje dag hade ni då gått in lika ofta på dejtingsidan ni träffades på? Har träffat en kille och vi träffas och pratar massor men han loggar fortfarande in på dejtingsiten 3-4 gånger per dag. Jag själv är nästan aldrig inne sen jag träffade honom, även om jag hade velat så hade det inte hunnits med då jag träffar honom så fort jag är ledig. Vad är era erfarenheter av sånt här? Och jag avskyr mig själv lite lite som analyserar såhär haha.
    Han kanske är galet svartsjuk och vill kolla så att du inte är inne

    Seriöst fråga honom!
  • Heidi1
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-12-09 18:44:05 följande:
    Jag har en fråga till alla er expert dejtare :). Om ni börjat träffa någon från nätet och träffas typ 2 gånger i veckan och pratar varje dag hade ni då gått in lika ofta på dejtingsidan ni träffades på? Har träffat en kille och vi träffas och pratar massor men han loggar fortfarande in på dejtingsiten 3-4 gånger per dag. Jag själv är nästan aldrig inne sen jag träffade honom, även om jag hade velat så hade det inte hunnits med då jag träffar honom så fort jag är ledig. Vad är era erfarenheter av sånt här? Och jag avskyr mig själv lite lite som analyserar såhär haha.

    hur vet du att han loggar in 3-4 ggr om dagen? Det behöver inte att han inte tycker om dig. hur länge har ni träffats?
    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Anonym (Fågelskrämman)

    Jag vet att jag borde fråga honom men jag vill inte heller att han ska ta det på fel sätt. En av mina vänner är också medlem på denna sidan och är inne rätt ofta och hon ser när han loggar in.

  • Anonym (ny)
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-12-09 18:44:05 följande:
    Jag har en fråga till alla er expert dejtare :). Om ni börjat träffa någon från nätet och träffas typ 2 gånger i veckan och pratar varje dag hade ni då gått in lika ofta på dejtingsidan ni träffades på? Har träffat en kille och vi träffas och pratar massor men han loggar fortfarande in på dejtingsiten 3-4 gånger per dag. Jag själv är nästan aldrig inne sen jag träffade honom, även om jag hade velat så hade det inte hunnits med då jag träffar honom så fort jag är ledig. Vad är era erfarenheter av sånt här? Och jag avskyr mig själv lite lite som analyserar såhär haha.
    nä jag gör inte det. jag har träffat en kille i en vecka nu men vi har setts 4 ggr p denna veckan och vi hörs dagligen med minst 10 sms samt på msn på kvällarna. Han har t o m gått ur den sidan han var på. Jag har gått in 2 ggr. första ggn för att kolla om jag hade fått nåt från honom och andra ggn id ag för att läsa de meddelanden jag fått tidigare från honom.

    Men som sagt, fråga honom!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!