• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • N1987

    Es: Jag seeeer! Verkar hoppfullt :) Jag plussade på ÄL +8 så jag hoppas det blir starkare för dig imorgon ;)

  • Es Mamma

    Liiina för mig ser det inte riiiktigt lika starkt ut, men jag tror du kommer på ett solklart positivt senare idag!

  • Es Mamma

    Iiih spännande :)) Då är det inte inbillning iaf :) Men det återstår att se vilket typ av streck det är, hoppas det blir starkare imorgon!

  • Liiina89

    Jag ska ta ett till test idag, innan vi åker till Västerås och shoppar ;)

    Vi hade sex inatt, ska vi ha sex inatt igen då eller? Jag har ju självklart läst att man bara ska ha sex varannan dag för att spermierna blir dåliga?

  • ElinOchMarcus
    sweasmamma skrev 2012-05-12 10:55:40 följande:

     


    elinomarkus
    Tack :) Men ser ni nånting ?
  • Es Mamma

    Liiina vi har kört varannan dag, men jag vet inte hur mycket sanning det ligger i det? Jag har blivit gravid av att ha sex dagen innan pos ältest plus dagen efter pos ältest. Så om ni skulle köra imorn istället så fungerar det säkert utmärkt :) Men kör på känsla, det spelar säkert inte så stor roll :)

  • Liiina89

    Du har säkert rätt. Man läser alldeles för mycket =P

    däremot dricker jag grapefruktjuice nu...det ska tydligen vara bra och när jag blev gravid med dottern gjorde jag tydligen också det men det är ingenting jag minns? Gubben som sat imorse. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester