• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • HCS

    läste fel... sorry..

    Nej, det tror jag inte.. rfsu mäter ju på 50 hcg 

  • HCS
    Emiliah skrev 2012-11-09 20:45:50 följande:
    Okej är inte sträcken svaga för att vara på bmi +10 ? det jag är orolig över
    Grattis till pluset föresten!Skrattande
  • Leeroy
    Emiliah skrev 2012-11-09 20:45:50 följande:
    Okej är inte sträcken svaga för att vara på bmi +10 ? det jag är orolig över
    Ja i jämförelse med mina streck så är det väldigt svagt för att vara på BIM +10. Jag plussade på BIM+7 och bilderna finns i mitt galleri eller på bloggen www.SnartBlirViTre.Blogg.se
  • Leeroy
    HCS skrev 2012-11-09 20:47:14 följande:
    Det är ju över 40 dagar sen.. Hur lång cykel har du? Du borde vara längre än äl+10..  
    skrev jag äl+10? har för mig att jag skrev BIM+10, för det var det jag menade :P
  • HCS
    Leeroy skrev 2012-11-09 20:49:53 följande:
    skrev jag äl+10? har för mig att jag skrev BIM+10, för det var det jag menade :P
    ja, sorry, det var jag som läste fel..Skäms 
  • Leeroy
    HCS skrev 2012-11-09 20:51:31 följande:
    ja, sorry, det var jag som läste fel..Skäms 
    lugnt ;) hehe jaa ÄL+10 var nog ett litet tag sedan :D
  • HCS
    Leeroy skrev 2012-11-09 20:49:21 följande:
    Ja i jämförelse med mina streck så är det väldigt svagt för att vara på BIM +10. Jag plussade på BIM+7 och bilderna finns i mitt galleri eller på bloggen www.SnartBlirViTre.Blogg.se
    men det är olika på tester, hur starka streck det blir.. Rfsu kräver mer hcg än cb
     
  • Leeroy
    HCS skrev 2012-11-09 20:53:14 följande:
    men det är olika på tester, hur starka streck det blir.. Rfsu kräver mer hcg än cb
     
    Ja det är sant. Det tänkte jag inte på. RFSU är konstiga test. Men vad är det andra testet för något?
  • HCS

    Tror det är apotek hjärtats, det finns ev fler sorter som ser lika ut, men det vet jag ser ut så, har ingen aning om vad det är känsligt på för mängd hcg...

  • 9111N
    Emiliah skrev 2012-11-09 20:18:36 följande:
    Spöksträck eller gravid? Tog ett rfsu test imorse. Och apotek testet tog jag i eftermiddag. Bild finns i mitt fotoalbum. Hjälp mig någon snälla!
    Du är Gravid!

    Grattis Skrattande
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester