• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Louise86

    Vill gärna ha lite hjälp att läsa av detta test som jag tagit i dag.


    Det är morgon urin.


    Detta test ska läsa av vid 10 hcg.


    Undrar nu hur tro värdigt det är.


    På bilden syns ett väldigt svagt andra streck.


    Ska jag tolka det som om jag är gravid??


    Tacksam för all hjälp jag kan få.


  • CrazyChristina
    Imma03 skrev 2014-04-23 08:35:41 följande:

    Hej,

    jag behöver er erfarenhet. :)
    Jag har gjort graviditet test med fick svag streck. vad tycker ni?
    Tacksam för svar!



    De där är ju starkt test :) grattis
  • CrazyChristina
    Louise86 skrev 2014-04-23 09:02:13 följande:

    Vill gärna ha lite hjälp att läsa av detta test som jag tagit i dag.


    Det är morgon urin.


    Detta test ska läsa av vid 10 hcg.


    Undrar nu hur tro värdigt det är.


    På bilden syns ett väldigt svagt andra streck.


    Ska jag tolka det som om jag är gravid??


    Tacksam för all hjälp jag kan få.



    Så har inte någon av mina spökstreck sett ut så måste vara ett plus :)
  • thess02

    är de bara jag som ser ett svagt streck? kan va mina önskemål om graviditet som får mig att se syne.. va tycker ni?

  • thess02

    oj min bild kom inte med..


    hoppas det funkar nu! ser ni något eller är det bara jag och mina önskemål som gör att jag ser syne`?



     

  • michimichi

    Å


    thess02 skrev 2014-04-23 10:02:02 följande:
    oj min bild kom inte med.. hoppas det funkar nu! ser ni något eller är det bara jag och mina önskemål som gör att jag ser syne`?  

    Alltså.. Känns som jag med ser antydan till streck. Kollar via iPhone så. Verkar hoppfullt!
  • thess02

    jag köpte två likadana test så jag tänkte att jag gör det andra om någon dag för att se hur det blev. :) men lite skönt är det att det inte bara är jag som ser "spökstrecket" hehe

  • michimichi

    Å


    thess02 skrev 2014-04-23 10:13:47 följande:
    jag köpte två likadana test så jag tänkte att jag gör det andra om någon dag för att se hur det blev. :) men lite skönt är det att det inte bara är jag som ser "spökstrecket" hehe

    Men hur ligger su till runt bim? För på bim-4 fick jag likadant som dig, trodde jag såg i syne. Men på morgonen dagen efter så tog jag digitalt som visade gravid 1-2! Så testa med digital?:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester