• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • frestelsen
    Cta skrev 2015-04-29 07:33:19 följande:

    Jag är nu osäker om det är ett spökstreck eller gravid, hjälp någon? BIM -2


    Solklart plus! Grattis
  • lillisa
    Cta skrev 2015-04-29 07:33:19 följande:

    Jag är nu osäker om det är ett spökstreck eller gravid, hjälp någon? BIM -2


    Grattis!!
  • Skrutt 83

    Någon som ser något på mitt test från igår? Här är med filter:



    Och här när det torkat utan filter:



    Upplever inte att jag någonsin haft såhär tydligt spökstreck, syns sämre på bild än det gjorde irl, lyser jag igenom det syns också ett streck vilket det inte gjorde på det jag tog dagen innan. Har inget mer test så ska testa ikväll igen när jag är hemma igen


    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Skrutt 83

    Så nu är det på rätt ledd:



    Någon som ser?


    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • lillisa
    Skrutt 83 skrev 2015-04-29 08:26:01 följande:

    Så nu är det på rätt ledd:

    Någon som ser?


    Tyvärr:(
  • Bumbleroot
    Skrutt 83 skrev 2015-04-29 08:21:55 följande:

    Någon som ser något på mitt test från igår? Här är med filter:

    Och här när det torkat utan filter:

    Upplever inte att jag någonsin haft såhär tydligt spökstreck, syns sämre på bild än det gjorde irl, lyser jag igenom det syns också ett streck vilket det inte gjorde på det jag tog dagen innan. Har inget mer test så ska testa ikväll igen när jag är hemma igen


    Jag ser någonting, men som du säger är bildkvaliten rätt dålig tyvärr :( svårt att avgöra om det är rosa eller grått, hur ser det ut i verkligheten? Vilken dag är du på? För mig har testlagrets stickor nästan alltid visat lite spök. Väntar spänt på testen du ska ta ikväll! :) lycka till!! :)
  • frestelsen
    Skrutt 83 skrev 2015-04-29 08:26:01 följande:

    Så nu är det på rätt ledd:

    Någon som ser?


    Jag ser något med. Men sitter det inte ganska högt upp?
  • HCS
    Skrutt 83 skrev 2015-04-29 08:21:55 följande:

    Någon som ser något på mitt test från igår? Här är med filter:

    Och här när det torkat utan filter:

    Upplever inte att jag någonsin haft såhär tydligt spökstreck, syns sämre på bild än det gjorde irl, lyser jag igenom det syns också ett streck vilket det inte gjorde på det jag tog dagen innan. Har inget mer test så ska testa ikväll igen när jag är hemma igen


    Anar nåt, men svårt att säga om det är nåt eller bara markering för strecket. Jag har själv fått lika i två dagar.. Hoppas!
  • Skrutt 83

    I verkligheten var det rosa. Syntes ganska tydligt och dagen innan syntes inget alls, hur mkt jag än inbillade mig. Första på äl+8 och då ingen antydan och detta kom på äl+9 och jag tycker det såg ut som första jag tog med dottern på äl+9..

    När jag lyser igenom det med lampa syns streck på detta men inte det från dagen innan men visst kan det vara spök ändå. Lite nervös för kvällens test.. Vi har inte försökt bli gravida utan har kört säkra perioder och avbrutet


    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester