• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • jaksu
    Moneal skrev 2015-10-21 08:34:15 följande:
    Det syns!

    och det är tydligare i dag :)

    hoppas det blir ännu tydligare :)
    Wow! Vad spännande, det är ju skönt att det blir tydligare även fast jag inte redigerat den bilden någonting :) 
  • mkess
    straw2008 skrev 2015-10-21 08:03:26 följande:

    De nenda som har ett positivt gravtest är ju auroraja (grattis), till er andra undrar man ju om ni är blinda? O hur sjutton kan ni med att gratta varandra till uppenbara negativa test ?

    ???


    Haha! Vad gör du i en svagt-streck-eller-spökstreckstråd(!!) när du blir så provocerad av att vi ser streck överallt? Du får gärna bidra till den goda stämningen eller så står det dig fritt att söka dig vidare.
  • mkess
    jaksu skrev 2015-10-21 08:13:37 följande:

    Morgonens oredigerat. Nu syns det tydligare i verkligheten :D hoppas man ser något här, för det gör det utanför bild! :)


    Testa lägga en ring vid strecken så kameran kan fokusera in på testet, svårt att se när det är suddigt!
  • straw2008

    Jag är normalt mkt positivt inställd till graviditet :)

    Men här inne är det ju bara någon endaste som ÄR gravid? Ni andra kör med floskler som "kemisk graviditet" o "missfall innan man ens fått ett tydligt plus"
    Jag undrar nog mest bara hur bra kontakt ni har med verkligheten.
    Önskar såklart at ALLA som vill får bli gravida.


    I kinamockaskogen.....
  • skogstjejen19

    Ser något!

    Kan du inte lägga upp i bloggen där det blir bättre kvalité?


    HCS skrev 2015-10-21 08:47:08 följande:

    Tog mitt cb idag, syns det nåt?


  • jaksu
    HCS skrev 2015-10-21 08:47:08 följande:

    Tog mitt cb idag, syns det nåt?


    Jag ser :) Hoppas det ökar!!
  • Esirnus

    Vad är er erfarenhet av rfsu's test (vanliga, ej testa tidigt) om man testat innan bim? Är på bim -1 och på mitt test syns en svaaaag skugga (hoppas det syns på bilden här, syns i telefonen iallafall). Det känns rätt kört och som att det är lika bra att ge upp och invänta mensen imorgon.. :(

  • skogstjejen19

    Jag ser ett streck i bloggen å de ser blått ut :)

    Håller tummarna för att det ökar massor :)


    HCS skrev 2015-10-21 09:00:31 följande:

    Gjorde det nyss!


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester