• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • OliviaO
    Marre22 skrev 2015-12-18 12:06:58 följande:

    Något som kan se något eller har mina ögon blivit knäppa och inbillar sig något som inte alls finns där;)


    Jag ser ingenting :o men det kommer nog!! :) 
  • Agge83
    Marre22 skrev 2015-12-18 17:07:13 följande:

    En fråga till er erfarna, såg att jag fått min bild nedtonad och då syntes det. Är det bra? Vilken erfarenhet har ni från det, blir det ofta ett plus av det?


    Har ingen aning :) tonade ner mitt lilla svaga streck å då syntes det ännu mer.. Får se vart det leder :)
  • ensamärstark
    MammaHilma skrev 2015-12-18 16:29:32 följande:

    :/ hoppas på att de ska vara tillförlitliga om jag sedan får ett riktigt plus


    Förlåt men in ha blandat ihop dig med någon annan. Men har för mig att du skrev häromdagen i en annan tråd att du väntade på ägglossning för du går på pergotime denna månad?
  • MammaHilma
    ensamärstark skrev 2015-12-18 19:01:51 följande:
    Förlåt men in ha blandat ihop dig med någon annan. Men har för mig att du skrev häromdagen i en annan tråd att du väntade på ägglossning för du går på pergotime denna månad?
    Nä du har rätt! Jag ska ha äl nu i julveckan är på cd 12 idag
  • Villhabarn29


    Rejäl tempdipp imorse till normal nivå. Men är jag gravid??? Jag som svurit över cb's svaga streck hela veckan.
  • MammaHilma
    Villhabarn29 skrev 2015-12-18 19:31:07 följande:



    Rejäl tempdipp imorse till normal nivå. Men är jag gravid??? Jag som svurit över cb's svaga streck hela veckan.


    Japp grattis :)
  • Villhabarn29
    MammaHilma skrev 2015-12-18 19:44:17 följande:

    Japp grattis :)


    Tack! ! :)
  • Agge83
    Villhabarn29 skrev 2015-12-18 19:31:07 följande:

    Rejäl tempdipp imorse till normal nivå. Men är jag gravid??? Jag som svurit över cb's svaga streck hela veckan.


    Grattis!! :)
  • mickaa

    Hej. Först ursäkta för de smutsiga handfatet. Om ja nu fick med någon bild? Jag är nu 12 dagar efter äl o i morse visade jag svagt plus med gravidkollens.gravidkollens tester. Ivrig som jag är köpte jag rfsus test o testade nu gör 30 min sedan. Den är blankt negativ medans gravidkollen visar svagt plus. ? Någon som har erfarenhet av gravidkollens tester. ? Känner mig lite uppriven . Visst är de 2 linjer? Kram på er .

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester