• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Symetrical
    SecretlyMe skrev 2015-12-20 16:15:10 följande:

    Inlägget skrevs dock inatt 00:07 så har inte sett någon uppdatering från imorse.. :/


    Aha, det såg jag inte. Kollade bara datumet. Spänningen stiger med andra ord!
  • Villhabarn29

    Trodde jag skulle få en chock nyss när cb digital med veckoindikator säger "inte gravid" bim -3 men vanliga cb visar starkare plus än i fredags. Kände hur sur jag blev;) Någon som varit med om liknande?

  • Pipam
    Villhabarn29 skrev 2015-12-20 16:30:28 följande:

    Trodde jag skulle få en chock nyss när cb digital med veckoindikator säger "inte gravid" bim -3 men vanliga cb visar starkare plus än i fredags. Kände hur sur jag blev;) Någon som varit med om liknande?


    Har hört att det är ganska vanligt ??
  • Pipam
    SecretlyMe skrev 2015-12-20 16:15:43 följande:

    Definitivt plus!


    Vad får dig att tro så definitivt? Jag hoppas ju men tror bara att det är inbillning eller fel på stickorna... Haha!

    Har vart i affärs och köpt RFSU "testa tidigt". Det var det enda som fanns....
  • Villhabarn29
    Pipam skrev 2015-12-20 17:03:03 följande:

    Har hört att det är ganska vanligt ??


    Pju! Jag ska sluta noja nu:) Slet upp det digitala med veckoindikator som såg rätt starkt ut. Nu chillar jag och håller tummarna för att det lilla pyret (helt ofattbart) stannar! Håller tummarna för alla er andra!
  • Pipam

    Fan, blev så skakis av att jag ser strecket så tydligt att det blev fel igen... Försöker igen... Haha

    Blev bara länk men här kommer testet jag tog nu. Detta syntes inom 3 min. Första bilden:



    Vad tror ni?!?

  • SecretlyMe
    Pipam skrev 2015-12-20 17:04:57 följande:

    Vad får dig att tro så definitivt? Jag hoppas ju men tror bara att det är inbillning eller fel på stickorna... Haha!

    Har vart i affärs och köpt RFSU "testa tidigt". Det var det enda som fanns....


    För att det är ett tydligt plus. Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester