• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • jaksu

    Jag var hos gyn 4/4 och då såg hon att jag hade ägglossat några dagar innan dess.

    Hur sent kan man plussa då ifall man är låghormonare? :)


    grästuva skrev 2016-04-17 12:47:21 följande:

    När hade du äl?

    Kanske du är låghormonare?


  • HCS
    GästenT skrev 2016-04-17 12:47:22 följande:
    Det syntes inte heller så bra här när man la in den. Men här är en bild. :)
    Ser svagt där! Vågar mig på ett grattis! :)
  • GästenT
    HCS skrev 2016-04-17 13:50:15 följande:

    Ser svagt där! Vågar mig på ett grattis! :)


    Haha ja det är ett plus!! Ett gammalt ett! Visade Grästuva hur mitt såg ut äl+9, för hennes äl+8 ser precis ut som mitt första plus! :) Men tack för grattis ändå! Känns fortfarande overkligt. :)
  • HCS
    GästenT skrev 2016-04-17 13:52:57 följande:
    Haha ja det är ett plus!! Ett gammalt ett! Visade Grästuva hur mitt såg ut äl+9, för hennes äl+8 ser precis ut som mitt första plus! :) Men tack för grattis ändå! Känns fortfarande overkligt. :)
    Haha okej! Vilken vecka är du i? Här är det 12+1 och svårt att förstå
  • GästenT
    HCS skrev 2016-04-17 13:53:49 följande:

    Haha okej! Vilken vecka är du i? Här är det 12+1 och svårt att förstå


    Jag ligger liiite efter dig. :) 11+2. Men ska jag gå efter ul jag gjorde så är jag i 11+5. :) tills rul eller ku. Fortsätter jag nog att räkna 11+2. Verkar vara så att det flyttas mycket ibörjan. Jag vet inte om det är rädsla som gör att man inte förstå eller vad det? :O kanske blir mer verkligt när man börjar prata runt om det. Ska du göra kub?
  • cii

    Planerar inte men vet att analyseringsexperterna bor i denna tråden ;)

  • rosknoppen

    Hej! Jag fick detta resultat idag (bim idag. Ej morgonurin). Jag ser ju själv att det är ett svagt andra streck och tänkte göra ett nytt imorgon/i övermorgon. Vågar inte riktigt ta ut någon lycka i förskott men samtidigt så kan man ju inte låta bli att hoppas! Vad tror ni? Är det bara jag eller är detta ett positivt resultat?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester