• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Milian03

    Griper efter halmstrån ...

    Nån som fått negativt på testa tidigt-test bim-3 men ändå varit gravid? Eller är det bara att ge upp? Hade äl 19/3.

  • Milian03

    Griper efter halmstrån ...

    Nån som fått negativt på testa tidigt-test bim-3 men ändå varit gravid? Eller är det bara att ge upp? Hade äl 19/3.

  • Tokigsnart
    Milian03 skrev 2018-03-30 22:57:45 följande:

    Griper efter halmstrån ...

    Nån som fått negativt på testa tidigt-test bim-3 men ändå varit gravid? Eller är det bara att ge upp? Hade äl 19/3.


    Jag testade super svagt nu på bim-1du vet så där så man måste vända och vrida tills man tror man e knäpp, har testat varje dag sen dess är nu på bim +2 och nu visar det starkaste och starkare för varje dag, fick nyss ett svagt streck på ?vanligt test?

    Så nu håller jag tummarna att lilla pyret vill stanna!

    Så ge inte upp först mens har kommit

    Lycka till
  • Tokigsnart
    Hjärta03 skrev 2018-03-30 15:58:25 följande:

    Nej men nu såg jag de här svaret :)) va roligt men då ääär du gravid! Lovar!! Testa imorn igen så är de säkert starkare o så digitalt i övermorgon!


    God morgon!

    Idag är det starkare men svagt streck på 2 ?vanliga? test :)

    Så får nog börja fatta att jag e gravid :)
  • MNS


    Ägglossningstest, visst är det ju en stegring? :) enligt min app ska jag ha ägglossning på måndag så ska bli spännande att se om det stämmer :)
  • Intenuintesåhär
    Milian03 skrev 2018-03-30 22:57:45 följande:

    Griper efter halmstrån ...

    Nån som fått negativt på testa tidigt-test bim-3 men ändå varit gravid? Eller är det bara att ge upp? Hade äl 19/3.


    Den här graviditeten testade jag fyra dagar innan BIM och fick negativt. Inte ens ett spökstreck. Då testade jag med Early predictor eller vad den nu heter, finns på apoteket. Det skulle ge utslag fem dagar innan. På BIM var testet svar positivt men ändå så pass starkt att man inte kunde missta att det var ett plus.

    Lycka till!
  • Medberoende

    Hallå, gjorde ett Fet i måndags, å testade mig idag, (testdag på fredag) köpte cb digital early, men fanskapet funkade inte alls, ingenting kom fram i skärmen, sjukt jävla irriterande. Men jag tog en ny sticka från babyplan, åxå det early, på stickan skymtar jag något, och öppnade det misslyckade testet och ser ett ganska starkt test streck och kontroll strecket, båda jätte tydligt,. Ska lägga till bilder och jag ska testa imorgon igen med cb advanced så då får jag svart på vitt iaf.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester